آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ساعت ۲۰:۵۰
معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

ارسال ۱۰۰۰ اثر به پویش «سرو ایران زمین» در خراسان‌شمالی

معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کودکان و نوجوانان استان از ابتدای آذرماه امسال تاکنون یک هزار اثر هنری به دبیرخانه پویش «سرو ایران زمین» ارسال کردند.
ارسال ۱۰۰۰ اثر به پویش «سرو ایران زمین» در خراسان‌شمالی ,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود مرواری، معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد:‌ پویش استانی «سرو ایران زمین» به مناسبت شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود و هدف از آن آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، شناخت بیشتر سردار دل ها و شناسایی استعداد های هنری دانش آموزان است.

وی افزود:‌ این پویش در ۶ بخش سرود، فتوکلیپ، انیمیشین، قصه گویی، نقاشی و دلنوشته برگزار و آثار بعد از جمع بندی داوری و نتایج اعلام می شود.

معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: اختتامیه این پویش در اوایل هفته‌ آینده برگزار خواهد شد و تعدادی از برگزیده های بخش های مختلف تقدیر می شوند.

مرواری خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری آیین اختتامیه پویش «سرو ایران زمین»، آیین یادبود شهدای کرمان نیز با حضور دانش آموزان و خانواده های آنان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزیده های پویش «سرو ایران زمین» به پویش سراسری «عمو قاسم» نیز راه پیدا خواهند کرد.

انتهای خبر/ف


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان