آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۷:۰
دبیر پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان شمالی:

اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج فردا برگزار می‌شود

دبیر پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان شمالی از برگزاری اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوا بسیج در پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اجتماعات بانک ملی خبر داد.
اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج فردا برگزار می‌شود,

علی منتظران، دبیر پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، از صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در محل سالن ۹ دی دهکده مقاومت بسیج آغاز به کارکرد و این رقابت تا صبح روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه ادامه داشت.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد در سه بخش حرفه‌ای شامل انیمیشن و پویانمایی، تولید بازی‌های تلفن همراه و تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و بخش مردمی شامل موشن (گرافیک/کمیک/استاپ) و تولید محتوای موبایلی (پادکست/کلیپ) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان شمالی اعلام کرد: اعلام نفرات برتر هم‌زمان با مراسم اختتامیه رویداد روز پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار می‌شود.

منتظران با اشاره به اینکه ۳۵۰ شرکت‌کننده متشکل از ۲۳۴ خانم و ۱۱۶ آقا در این رویداد سه‌روزه با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: در انتها بیش از ۵۰ اثر فاخر تولید و پس از بررسی دقیق، آثار برگزیده مشخص شد.

این مسئول با بیان اینکه سطح تولیدات امسال بسیار بالا  و ارزشمند بود، ابراز داشت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات جهت شرکت در رویداد کشوری طی بهمن‌ماه سال جاری معرفی و اعزام خواهند شد.

منتظران خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه این است که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته بعد از مراسم اختتامیه برخی از آثار منتخب در بخش انیمیشن و پویانمایی در فضای سیمای استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای خبر/د


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان