آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۱۸:۲۸
مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تشکیل ۶۶۳ پرونده تخلف آرد و نان در خراسان شمالی

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از تشکیل ۶۶۳ فقره پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
تشکیل ۶۶۳ پرونده تخلف آرد و نان در خراسان شمالی,

به گزارش عصر‌اترک ،به نقل از ایسنا مرادی ، اظهار کرد: از پرونده‌های تشکیل‌شده، چهار فقره مربوط به قاچاق آرد بود و آرد قاچاق کشف‌شده ۲۱ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم بوده است. ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳۶۲۶ میلیون ریال بوده است.

 

وی بیان کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه آرد ۲۵۱ فقره و ارزش آن ۳۹ هزار و ۸۸۰ میلیون ریال بوده است.

 

مرادی با اشاره به اینکه ۴۰۸ پرونده نیز در حوزه نان تشکیل شده است، افزود: ۳۶۵۰ میلیون ریال ارزش ریالی این پرونده‌ها بوده است. همچنین از ابتدای امسال ۳۳۴۶ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان در این استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته در بازرسی‌ها ۱۶ کیسه نان خشک با وزن ۳۲۰ کیلوگرم در شهرستان مانه و سملقان کشف شد، ادامه داد: این میزان معادل حدود ۱۰۰۰ قرص نان است. این نان‌ها در یک نانوایی پخت و خشک می‌شد، سپس توسط فردی دیگر به ضایعاتی‌ها فروخته می‌شد.

 

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد: امسال دو محموله بزرگ نان خشک دیگر، یکی در بجنورد با تعداد ۵۰۰۰ قرص و دیگری در شیروان با تعداد ۱۰ هزار قرص نان خشک کشف شد.

 

مرادی با اشاره به اینکه هر کیلوگرم نان خشک معادل سه قرص نان است، گفت: قیمت یک کیلوگرم نان خشک حدود ۹۰۰۰ تومان است که ۶۰۰۰ تومان برای فرد متخلف حاشیه سود دارد و همین حاشیه سود سبب شده تا برخی اقدام به خریدن و خشک کردن نان کنند.


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان