آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۲۱:۵۶
در گفتگو با عصراترک عنوان شد:  

بازگشایی قفل اجرای راه آهن جوین-اسفراین در دستان صنایع 

استاندار خراسان شمالی گفت: درصدد هستیم اجرای طرح راه آهن جوین -اسفراین که معطل تامین اعتبار باقیمانده است با همیاری و همکاری مالی صنایع عملیاتی کنیم.  
بازگشایی قفل اجرای راه آهن جوین-اسفراین در دستان صنایع ,

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح عمرانی در استان هنوز زیر ۵۰ درصد است.  

حسین نژاد گفت: ادامه اجرای این طرح همچنان معطل تامین اعتبار باقیمانده است.  
وی عنوان کرد: در سفر نخست دولت سیزدهم به استان با پگیری‌های انجام شده این طرح به علت پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد در فهرست مصوبات دولت قرار نگرفت.  

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: این طرح باید به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسد تا بتوان در ادامه مسیر از تسهیلات ماده ۵۶ برای تکمیل آن بهره گرفت.  
وی اعلام کرد: برای رشد پیشرفت فیزیکی این طرح به ۵۰ درصد، با صنایع از جمله سرمایه گذار معدن آلبلاغ گفتگوها انجام شده تا سرانجام بتوان از همراهی و توان مالی آنان برای این امر بهره گرفت.  

 

تحقق پروازهای روزانه در فرودگاه بجنورد در گِرو واردات هواپیماهای جدید 

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود درباره سرانجام تحقق پروازهای روزانه از فرودگاه بجنورد نیز اظهار کرد: در این باره طی سه مرتبه با معاون وزیر راه و شهرسازی و حتی وزیر راه و شهرسازی گفتگو کرده‌ایم که تا به کنون نتیجه این گفتگوها این بوده است که با وارد شدن هواپیماهای جدید به کشور، فرودگاه بجنورد از وجود آن بهره مند و پروازهایش روزانه خواهد شد.  

حسین نژاد گفت: امیدوار هستیم هواپیماهای جدید به کشور وارد شوند تا قول وزارت راه و شهرسازی به استان نیز محقق شود.  

انتهای خبر/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان