آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۷:۰
 استاندار خراسان شمالی:

عظمت شهدا باید به عنوان نقطه قوت در سطح جهان معرفی شود

 استاندار خراسان شمالی عصر روز گذشته در مراسم یادبود شهید جلیل رستمی شرکت کرد و یاد و نام این شهید را گرامی داشت .
عظمت شهدا باید به عنوان نقطه قوت در سطح جهان معرفی شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، در مراسم  یادبود شهید جلیل رستمی با مداحی و خاطره گویی دو تن از همرزمان شهید در مجموعه‌ی لاله در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد.
گفتنی است جانباز جلیل رستمی با سالها تحمل درد و رنج جراحت های شیمیایی و اعصاب و روان، در سال ۱۳۹۷به علت عارضه های ناشی از جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. 

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این آئین گفت : عظمت و قدرت شهدا که برگرفته از رهبری امام راحل و قرآن و ایمان در زمان جنگ تحمیلی بود، باید به عنوان نقطه قوت و ارزش در سطح جهان معرفی شود.
 حسین نژاد با بیان اینکه امیدوارم روح بلند شهدا هدایتگر همه ما باشد، افزود: برگزاری چنین یادبودهایی موجب کسب انرژی و تقویت روحیه ما می‌شود و در ادامه مسیر کمک حال نیز خواهد بود .

 وی اظهار داشت: اگر امام راحل فرمان ارتش بیست میلیونی را داد و تمام نوجوانان با پوشش لباس رزم در جایگاه های مختلف حضور یافتند در سایه قرآن و ایمان رخ داد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی روحیه شهادت طلبی  را در کمتر کشوری شاهد هستیم اما نوجوانان آن زمان با ایثار و از خودگذشتگی در جبهه های حق علیه باطل شرکت می‌کردند.

انتهای خبر/د


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان