آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ساعت ۱۷:۵۵
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی توزیع می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه توزیع شیر رایگان شامل دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دولتی در سراسر استان می‌شود، گفت: جامعه هدف تحت پوشش این طرح ۱۰۵ هزار نفر هستند.
شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی توزیع می‌شود,

 ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی از ۱۳ آذرماه آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی این طرح ادامه دارد.

 وی ادامه داد: توزیع شیر رایگان، طرحی کشوری است که اجرای آن اولویت‌گذاری شد و خراسان شمالی نیز جزو ۱۱ استانی قرار گرفت که شیر رایگان در مدارس آن‌ها توزیع می‌شود.

 اکبری با اشاره به اینکه توزیع شیر رایگان شامل دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دولتی در سراسر استان می‌شود، گفت: جامعه هدف تحت پوشش این طرح ۱۰۵ هزار نفر هستند که علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان مدارس ابتدایی را نیز شامل می‌شود.

 وی ادامه داد: اولین محموله طی هفته گذشته به استان رسید و توزیع آن انجام شد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با شرکت توزیع، توزیع به‌نوبت در حال انجام است.

 وی افزود: پیش‌بینی برای توزیع ۴۴ مرحله در بین مدارس دولتی ابتدایی خراسان شمالی است و اکنون منتظر رسیدن محموله جدید برای توزیع هستیم.

 

 انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان