آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - ساعت ۱۸:۵۲
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی:

مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال پیشرفت دانشجویان است

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال پیشرفت دانشجویان بوده و اگر این ویژگی‌ها در یک دانشجو تجلی پیدا کند، هر علم آموزی می تواند به قله‌های دانش دست یابد.
مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال پیشرفت دانشجویان است,

پوریا سرداریان، مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: هفتادمین سالروز شانزدهم آذرماه ۱۳۳۲ و روز دانشـجو، یادآور رشادت، پایمردی و ایستادگی دانشجویان آرمان‌گرا، پر‌افتخار، آگاه و با بصیرتی است که در برابر نظام سلطه، سینه خود را در برابر تیرهای استبدادی و استعماری دشمن سپر کردند.

سرداریان افزود: دانشجویان با خون پاک سه دانشجوی شهید، نهال نوپای جنبش دانشجویی را آبیاری نمودند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

وی ادامه داد: در این سالیان، دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت و مقاومت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته جامعه، افزون بر شخصیت اجتماعی خود، الگوی فکری و رفتاری  سایر اقشار جامعه بوده است.

سرداریان بیان کرد: افق توقع از این قشر فرهیخته آن است که پیشقراولان عدالتخواهی، حق‌طلبی و دشمن‌ستیزی در جامعه بوده و با تلاش برای فتح قله‌های علمی و اخلاقی همراه با دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری موجبات سیادت و اعتلای جامعه اسلامی را فراهم نمایند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی اذعان داشت: هویت گریزی، دوری از آرمانخواهی و انفعال در برابر تمدن مهاجم غرب را از جمله مهم‌ترین آسیب‌های جنبش دانشجویی در ایران برشمرد‌‌‌.

سرداریان در پایان خاطرنشان کرد: البته همچنان مشکلاتی در کشور موجود است و دشمنان سعی در القای روحیه نا‌امیدی در میان مردم ما را دارند، اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند نباید ناامید شویم و دانشجویان ایران اسلامی همگام با سایر اقشار مردم باید با عزمی جهادی بستر ساز توسعه و امید آفرینی در کشور شوند.

انتهای خبر/


 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان