آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ساعت ۲۰:۳۸
 نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خبر داد:

 افزایش تعداد مدارس خیرساز در خراسان شمالی

 نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تعداد مدارس خیرسازی در خراسان شمالی، گفت: از ۲۸ مدرسه خیر ساز در سطح استان، ۹ مدرسه توسط خیران در راز و جرگلان ساخته شده است.
 افزایش تعداد مدارس خیرساز در خراسان شمالی,

محمد وحیدی، نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان مرزی راز و جرگلان یک هزار و ۳۰۰ معلم مشغول به تدریس هستند، اما همچنان کمبود نیرو وجود دارد.

 وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها بر این است که بتوانیم معلمان بومی هر منطقه را در همان منطقه به‌کارگیری کنیم و هیچ معلمی رنج رفت‌وآمد را متحمل نشوند.

 وحیدی اضافه کرد: روستای مرزی بچه دره در رازو جرگلان با جمعیت ۲ هزارنفری، ۳۳ معلم درحال‌خدمت دارد که در چهار آموزشگاه برای ۱۳۰ دانش‌آموز تدریس دارند.

 رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی یادآور شد: خراسان شمالی از نظر آماری نسبتاً دارای تعداد دانش‌آموز کمتری است؛ ولی از نظر کسب موفقیت‌های دانش‌آموزی بسیار موفق عمل کرده است.

 وحیدی ضمن ابراز امیدواری برای افزایش تعداد مدارس خیرساز گفت: از ۲۸ مدرسه خیر ساز در سطح استان، ۹ مدرسه توسط خیران در راز و جرگلان ساخته شده است.

 

 انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان