آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ساعت ۴:۹

فعالیت ۱۹ آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب در خراسان‌شمالی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۹ آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب استان، سنجش سلامت و کیفیت آب در ۲۴ شهر و ۷۱۲ روستای تحت پوشش استان را به عهده دارند.
فعالیت ۱۹ آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب در خراسان‌شمالی,

به گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی اظهارکرد: در حال حاضر تعداد ۱۹ آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب استان، سنجش سلامت و کیفیت آب در ۲۴ شهر و ۷۱۲ روستای تحت پوشش استان را به عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت آزمایش‌ها جهت اطمینان از سلامت آب آشامیدنی مردم گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۱ هزار آزمایش کلرسنجی در مناطق شهری و ۲۵۲ هزار نیز در روستاهای استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: خوشبختانه مطلوبیت کلر آزاد باقیمانده آب آشامیدنی در مناطق شهری و در مناطق روستایی استان در وضعیت خوب و عالی می‌باشد.

نعیمی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، تعداد ۳ هزار و ۸۴۰ آزمون میکروبی کیفیت آب و فاضلاب، ۲ هزار و ۲۶۰ آزمون فیزیکی و شیمیایی (شامل۲۴ پارامتر) انجام شده که همگی بیانگر سلامت آب آشامیدنی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت آب، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی در تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان است که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان