آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ساعت ۲۰:۴۶
استاندار خراسان شمالی:

ساماندهی یادمان شهدای گمنام تسریع شود

استاندار خراسان شمالی بر ساماندهی یادمان‌های شهدای استان نیز تأکید کرد و گفت: یادمان‌های شهدای گمنام نباید نیمه‌تمام رها شود.
ساماندهی یادمان شهدای گمنام تسریع شود,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد که ایران در دنیا عزیز شود و اینک حفظ آثار شهدا مهم است و همه در نگهداری آن وظیفه داریم.

وی ادامه داد: جمع‌آوری اسناد، آثار شهدا و نگهداری آن باید به روش علمی انجام شود تا نسل‌های آینده از این ارزش‌ها بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: نباید اسناد و مدارک شهدا به‌مرورزمان از بین روند و سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط و فرهنگی دراین‌خصوص باید تلاش مضاعف کنند.

وی بر ساماندهی یادمان‌های شهدای استان نیز تأکید کرد و گفت: یادمان‌های شهدای گمنام نباید نیمه‌تمام رها شود.

استاندار خراسان شمالی خواستار جذب سهمیه شهدای گمنام در استان شد و گفت: ۶ شهید گمنام برای سال جاری به استان سهمیه داده شده است که باید تلاش کنیم تا با ایجاد یادمان تمامی این شهدا را در این خطه به خاک بسپاریم.

وی بر تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس در استان نیز تأکید کرد و افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری و صنایع در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای تکمیل این باغ‌موزه مشارکت کنند.

 

انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان