آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۹:۴۴
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

اینترنت پرسرعت VDSL به روستاهای فاروج رسید

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: اولین پروژه VDSL روستایی در شهرستان فاروج در روستای سیاهدشت با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر، نصب و راه‌اندازی شد.
اینترنت پرسرعت VDSL به روستاهای فاروج رسید,

به گزارش صبح فاروج؛ علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی و عدالت ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی، اولین پروژه VDSL روستایی در شهرستان فاروج در روستای سیاهدشت با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر، نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: سرویس VDSL قابلیت ارائه سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات را دارد و متقاضیان روستاهای که این طرح در آن جا راه‌اندازی می‌شود، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۲۰۲۰ و یا با مراجعه به امور مشترکین مخابرات شهرستان مربوطه، نسبت به ثبت درخواست و ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی به عملیات توسعه زیرساخت فیبر نوری در استان نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به عصر حاضر که عصر اقتصاد دیجیتال است در مخابرات سعی شده باهدف توسعه ارتباطات شهری، مدل فنی و اقتصادی کاملی طراحی شود تا از نظر زیرساختی، ارتباطات و دسترسی مردم استان به اینترنت پرسرعت را متحول سازد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، به‌صورت هم‌زمان علاوه بر پروژه فیبر پایش شهرداری و همچنین پیاده‌سازی و اجرای پروژه نجما (نهضت جهادی مخابرات ایران) برای توسعه شبکه مدیریت شهری و دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت فیبر نوری (FTTH)، اتصال مدارس، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و همچنین شعب اخذ رأی به شبکه فیبر نوری در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/.


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان