آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - ساعت ۱۷:۱۹
مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت جواد الائمه (ع):

رسانه عامل کاهش شکاف میان نظام و ملت است

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) با بیان اینکه روابط موجود میان نظام و ملت در هیچ مقطعی از تاریخ به اندازه دوران معاصر نبوده است، گفت: یکی از مهم ترین عوامل کاهش این شکاف، رسانه بوده است.
رسانه عامل کاهش شکاف میان نظام و ملت است,

محسن امیری، مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: هدف و راه بسیج نزدیک کردن هر چه بیشتر ملت به نظام و بالعکس است‌، که هفته بسیج فرصتی است تا این نزدیکی و برآورده‌شدن انتظارات دو طرف از طریق بسیج و به‌خصوص سازمان بسیج رسانه محقق شود.

امیری با بیان اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین زیر بناهای ساختار ارتباطی و اطلاعاتی در دنیا بر عهده رسانه‌هاست، گفت: کاربرد این وسایل در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش شده است، تا اقدامات امید افرین نظام را به مردم منتقل کند و از طرفی انتظارات مردم را نیز از دولت مطالبه کند.

وی افزود: روابط موجود میان نظام و ملت در هیچ مقطعی از تاریخ به اندازه دوران معاصر نبوده است، چنانکه می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش این شکاف رسانه بوده است.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت جواد الائمه (ع) تصریح کرد: در هفته بسیج، سازمان بسیج رسانه در مساجد و محلات مختلف سطح استان با برگزاری دوره‌های مختلف سعی در ارتقاء سواد رسانه عموم مردم و همچنین دوره‌های تخصصی برای اصحاب رسانه در جهت کادرسازی ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نکته آخر نیز برجسته‌سازی اقدامات مثبتی است که در استان توسط دولت و نهادهای مختلف و از جمله آحاد مجاهدان بسیجی انجام شده است و در راستای ایجاد امید و نشاط اجتماعی، بسیج رسانه ایفای نقش می‌کند.

انتهای خبر/ دهقانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان