آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ساعت ۱۷:۵۱
استاندار خراسان شمالی:

بازگشایی اولیه جاده بجنورد، جنگل گلستان تسریع شود

استاندار خراسان شمالی تسریع در اصلاح اولیه جاده با کار شبانه‌روزی و بازگشایی جاده را خواستار شد.
بازگشایی اولیه جاده بجنورد، جنگل گلستان تسریع شود,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی، صبح امروز با حضور در محل سیل بردگی جاده گلستان در ابتدای جنگل گلستان از روند اصلاح خرابی‌های جاده در اثر سیل اخیر بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش مجدانه عوامل ساخت‌وساز عمرانی جاده از عوامل اجرایی این پروژه خواست ظرف یک هفته تا ۱۰ روز جاده بازگشایی شود و ساخت اساسی خرابی‌های حدود ۵۰۰ متر از جاده در فرصت لازم انجام شود.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه هم اکنون ۸ بولدوزر و ۱۵ کامیون، شبانه‌روزی در حال کار هستند، تأکید کرد: همه ظرفیت استان برای اجرای این پروژه به‌کارگیری شود.

استاندار خراسان شمالی به کارکرد بسیار اساسی و مهم سد گلمندره در سیل اخیر نیز اشاره کرد و گفت: آب دو حوزه آبریز بیدک و گلمندره وارد رودخانه حاشیه جادهٔ گلستان شد که سیل حوزهٔ آبریز گلمندره  با  ۲۵۰ مترمکعب در ثانیه در سد گلمندره مهار شده و سیلی که خرابی به بار آورد مربوط به حوزه ی آبریز بیدک با مساحت۲۶۵ کیلومترمربع مربع بود این در حالی است که اگر سیل حوزهٔ گلمندره با مساحت ۷۳۸ کیلومترمربع  نیز به آن اضافه می‌شد، خرابی‌ها و خسارات به‌مراتب بیشتر می‌شد.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری استان، مدیرکل آب منطقه‌ای استان و جمع دیگری از مسئولین نیز استاندار را همراهی می‌کردند.

انتهای خبر/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان