آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ساعت ۸:۵
استاندار خراسان شمالی:

سد گلمندره از وقوع سیل فاجعه‌بار در جنگل گلستان جلوگیری کرد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: آبگیری سد گلمندره باعث جلوگیری از بروز یک فاجعه در سیل شب گذشته شده است.
سد گلمندره از وقوع سیل فاجعه‌بار در جنگل گلستان جلوگیری کرد,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی در شورای اداری استان با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بابیان اینکه قانون فصل الخطاب تمام مراحل نظارت و اجرای انتخابات است، اظهار کرد: مشارکت اجتماعی مردم تابعی از عملکردهای امیدآفرین در جامعه است.

وی به سیل شب گذشته اشاره کرد و گفت: بخش عمده سد گلمندره که هنوز تکمیل‌نشده و شب گذشته با آبگیری از سیل، باعث جلوگیری از فاجعه شد در این دولت در آستانه بهره‌برداری قرارگرفته است و این عملکرد، یک نمونه امیدآفرین است. 

استاندار خراسان‌شمالی به سیل اوایل دهه ۸۰ در همین مکان یعنی دشت و گلستان اشاره کرد و افزود: این سد از سیلاب شب گذشته، بیش از چهار میلیون مترمکعب آبگیری داشته است و با آبگیری این سد در آینده از آسیب‌های جدی ازجمله وقوع سیلاب‌های مخرب جلوگیری خواهد شد.

حسین نژاد با تأکید بر اینکه صیانت از آرای مردم هدف‌گذاری اصلی ما در انتخابات است، گفت: همه مدیران، بخشداران و فرمانداران باید بدانند صیانت از آرای مردم هدف‌گذاری اصلی ما در انتخابات است و همه ما تنها یک رأی داریم.

وی باهدف جهاد تبیین و امیدآفرینی، مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های بالای ۷۰ درصد و طرح‌های عمرانی را برای اطلاع‌رسانی مطلوب برای مردم تبیین کنند.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین بر اهتمام ویژه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ازدواج و فرزند آوری تأکید کرد.

وی بر لزوم توجه دستگاه‌ها برای کاهش نرخ تورم در استان تأکید کرد و گفت: علی‌رغم اینکه برخی از شاخص‌های ایجاد تورم مربوط به وضعیت کلان کشوری است اما با ورود دستگاه‌ها، موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب شد.

حسین نژاد بر لزوم بررسی و نظارت در جهت عدم انحراف در تسهیلات پرداخت‌شده، لزوم اقدامات به‌موقع دستگاه‌های متولی برای تأمین کالا و خدمات در بازار، اقدام دستگاه‌های متولی برای دستیابی به رشد اقتصادی موردنظر در استان، لزوم احیای واحدهای راکد و افزایش تولید و تحقق شعار سال نیز تأکید کرد.

استاندار خراسان‌شمالی بر تسریع استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تأسیس تأکید کرد و بیان داشت: ایجاد این شهرستان‌های جدید موجب امید و انگیزه در میان مردم آن مناطق شده است اما برای افزایش رضایتمندی باید استقرار ادارات در این شهرستان‌ها تسریع شود.

 

انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان