آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۲۲:۲۵
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه:

فرهنگ شهادت و مقاومت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران، گفت: اکنون فرهنگ شهید، شهادت و مقاومت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است. 
فرهنگ شهادت و مقاومت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است,خراسان شمالی+بجنورد+اجلاسیه شهدای وحدت+یادواره شهید محمدزاده+محمد اشعری

به گزارش عصراترک، سردار محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه در اجلاسیه شهدای وحدت و یادواره سردار شهید «رجبعلی محمد‌زاده» اظهار داشت: شهدا با میلی که به جانبازی و ایثار برای ملت، وطن، نظام و انقلاب داشتند، غیرتمندانه از جان خود گذشتند تا به ملت حیات دادند. 

وی افزود: شخصیت شهدا اینگونه بود که در راه کشور و ملت جان دهند تا کشوری سربلند، عزیز و قدرتمند داشته باشیم و این ویژگی‌ها را در سنگرهای خالی، پای منبر روحانیت، نماز شب‌ها و مناجات با خدا در جوانی به دست آوردند. 

سردار اشعری تأکید کرد: شهدا فداکاری برای دین خدا و حیات دادن به انقلاب را جانانه انتخاب کردند و در این راه مقدس، به شهادت رسیدند. 

وی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، افزود: ملتی که از مرگ نمی‌ترسد هیچ‌گاه در برابر ظالمان کوتاه نخواهد آمد و دشمنان از این فرهنگ مقاومت غافل بودند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه، ادامه داد: اکنون فرهنگ شهید، شهادت و مقاومت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است. 

وی به جنگ شناختی که در فضای مجازی رخ داده است اشاره کرد و گفت: دشمنان از ایمان، اعتقاد و آرمان‌های شهدا می‌ترسند چون از این ناحیه ضربه خوردند، به همین دلیل جنگ فرهنگی راه انداختند. 

سردار اشعری خاطر نشان کرد: فرهنگ شهادت و مجاهدت به ذائقه کافران و مستکبران خوش نمی‌آید چرا که با این فرهنگ در برابر ظلم ایستادگی کردند. 

وی افزود: متأسفانه دشمنان در فضای مجازی به دنبال وارونه نشان دادن انقلاب برای مردم هستند. 

او در ادامه عنوان کرد: فضای مجازی را به دروغ پر از اطلاعات غلط می‌کنند تا با ایجاد شبهه ذهن جوانان را تغییر دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه دست و پا زدن‌ها نشانه ذلت دشمنان است، گفت: امروز جوانان ما با توانمندی خود پیشرفت‌های زیادی به دست آوردند که باعث ناراحتی دشمنان شده است. 

وی اظهار کرد: هر کسی در هر جای کشور خدمت کند آنجا صف جهاد و مبارزه است؛ جایگاه شهید و شهادت و مجاهد در اوج همه جهاد‌ها قرار دارد، چرا که در هر دو با خدا معامله می‌شود. 

سردار اشعری در ادامه به سردار شهید رجبعلی محمدزاده اشاره کرد و گفت: شهدایی مثل شهید محمدزاده نور را در دنیا تجلی دادند و الگوی مبارزه با دشمنان تلقی می‌شوند. 

وی افزود: تجلی نور خداوند همان آرمان شهدا است که باید این راه ادامه یابد. 

انتهای خبر/ ی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان