آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۱۹:۱۸

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از مراکز بهداشتی و درمانی

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی بر تقویت زیرساخت‌های درمانی استان تاکید کرد.
بازدید رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از مراکز بهداشتی و درمانی ,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از روابط از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی؛ حجت الاسلام رضا براتی زاده در بازدید از طرح‌های بهداشتی و درمانی بجنورد گفت: مدیران باید با هم افزایی و همفکری یکدیگر تمام تلاش خود را برای پیشرفت شاخص‌های سلامت خراسان شمالی به کار گیرند تا مردم طعم عدالت در سلامت را بچشند.
وی افزود: بی تردید با تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان شاهد بهبود شاخص‌های سلامت و افزایش امید بین مردم خواهیم بود.
حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به نقش مدیر توانمند و جهادی در بهبود شاخص ها، گفت: مدیر توانمند و جهادی با اشراف به مشکلات، شناخت کافی از نیاز‌ها و تعیین راهبرد‌ها می‌تواند شاخص‌های عملکردی را بهبود بخشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان با بیش از ۲۰ هزار متر مربع در حال ساخت است.
دکتر جواد شاهین فر افزود: ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان و ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از شاخص‌ترین این طرح‌ها است که در راستای رویکرد عدالت در سلامت پیگیری می‌شود.
وی گفت: بی تردید با بهره‌برداری از این طرح‌های بهداشتی و درمانی استان شاهد رشد چشمگیری در حوزه بخش سلامت خواهیم بود.
خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون هفت هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان