آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ساعت ۲۱:۵۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سازمان ملل در مقابل کودک‌کشی اسرائیل سکوت کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به شهادت بیش از هشت هزار فلسطینی در بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: دو هزار و ۴۰۰ کودک در چند روز اخیر به شهادت رسیدند درحالی که سازمان ملل سکوت کرده است. 
سازمان ملل در مقابل کودک‌کشی اسرائیل سکوت کرده است,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+کودک کشی+سازمان ملل+اسرائیل+فلسطین

به گزارش عصراترک حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در آیین اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خراسان شمالی اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران را در دنیا سرافراز و قدرتمند کرد و اینک مظلومان فلسطین با الگوبرداری از رشادت‌های رزمندگان ایران در برابر ظلم و ستیز ایستاده‌اند.

وی افزود: بیشتر کشور‌ها در جنگ تحمیلی به عراق کمک نظامی کردند تا ایران اسلامی را به چندین کشور تقسیم کنند ولی نتوانستند در این توطئه موفق شوند. 

حجت‌الاسلام نوری خاطر نشان کرد: ۱۳ کشور دنیا با هدف نابودی ایران اسلامی تجهیزات نظامی به عراق دادند اما رزمندگان با ایثار، شهادت طلبی‌ و مقاومت توانستند کشور را پابرجا نگه دارند. 

وی با اشاره به شهادت بیش از هشت هزار فلسطینی، گفت: دو هزار و ۴۰۰ کودک در بین شهدایی  بودند که در چند روز اخیر به دلیل بمباران، زیر آوار ماندند یا به دلیل نبود دارو و امکانات به شهادت رسیدند و اکنون نیز سازمان ملل سکوت اختیار کرده است. 

وی ادامه داد: کودک‌کشی‌ها توسط اسرائیل همچنان ادامه دارد و باید همه مسلمان جهان دست به دست هم دهند و از مظلومان حمایت کنند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش از دانش‌آموزانی که راهی سفر راهیان نور هستند خواست تا قدر شهدا را بدانند چراکه اگر اینک در آرامش به سر می‌برند و امنیت در کشور جاری است به خاطر رشادت این جوانمردان است. 

در پایان این مراسم همچنین زنگ استکبار‌ستیزی نیز نواخته شد.

انتهای خبر/ ی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان