آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۷:۵۱
استاندار خراسان شمالی:

اتمام پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، ضرورت دارد

استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد همسویی و هم‌فکری در میان مسئولان مربوطه ضروری است تا این محور سریع‌تر به اتمام برسد، زیرا فراوانی تصادفات در این محور است.
اتمام پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان، ضرورت دارد,

به گزارش عصر اترک، صبح امروز در دیدار سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس‌راه راهور فراجا با محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی بر اتمام سریع‌تر پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان تأکید کرد.

وی ادامه داد: ایجاد همسویی و هم‌فکری در میان مسئولان مربوطه ضروری است تا این محور سریع‌تر به اتمام برسد، زیرا فراوانی تصادفات در این محور است.

استاندار خراسان شمالی ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی را یک عامل مهم در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: در اهدای زمین و اخذ مجوز برای ایجاد این مجتمع‌ها کمک خواهیم کرد.

در ادامه نیز سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس‌راه راهور فراجا نیز با اشاره به رصد آمار پنج‌ماهه تصادفات خراسان شمالی گفت: افزایش ۲۲ درصدی تصادفات را در این پنج‌ماهه شاهد هستیم به‌طوری‌که خراسان شمالی از استان‌های با درصد افزایش بالای تصادفات قلمداد می‌شود و لذا شرایط مطلوب نیست.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی به نسبت سایر استان‌ها ظرفیت‌های مغفول دارد؛ اما تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای‌کار باشند که هدف از این سفر رصد این موضوع است.

سردار مؤمنی با بیان اینکه زیرساخت‌های راه در این استان شرایط مطلوب ندارد، گفت: باید از ظرفیت‌های کشوری هم استفاده شود.

وی ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی در استان را موردتوجه قرارداد و گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع‌ها نیاز به استانداردهای لازم نیست، چون هدف ما استراحت مسافران بین راه است به‌طوری‌که با راه‌اندازی بازارچه‌های محلی هم می‌توان با توقف اندک مسافران این حجم از تصادفات را کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: بیست و پنج درصد تصادفات در جاده‌ها و هفتاد و پنج درصد فوتی‌ها هم در جاده‌ها رخ می‌دهد که علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها باید فرهنگ‌سازی لازم هم انجام شود.

 

انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان