آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ساعت ۲۳:۵۲
استاندار خراسان شمالی:

استفاده از استاندارد باید فرهنگ سازی شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ترویج فرهنگ سازی در حوزه استاندارد را یک مقوله مهم است، اگر این آموزش در بین عموم مردم جا افتد که از استاندارد های خاص در هر زمینه استقبال کنند، سازنده ها نیز به دنبال استفاده از استانداردها خواهند بود و دیگر نیازی به  استفاده از اهرم قضایی نیست.
استفاده از استاندارد باید فرهنگ سازی شود,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آئین گرامیداشت روز ملی استاندارد پیش از ظهر امروز در کمپ پتروشیمی برگزارشد، اظهار کرد: برند استاندارد نباید به راحتی بر روی یک محصول قرار گیرد بلکه باید در جایگاه واقعی خود اعمال شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود استاندارد طی استفاده از کالاها و اجناس مختلف تصریح کرد: رعایت استاندارد جزو جدانشدنی امور است و استاندارد سازی در تمام محصولات و خدمات باید رعایت شود.

وی در ادامه موضوع اهمیت جایگاه سلامت محیط کاری را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه سلامت محیط کاری، استاندارد سازی نقش مهمی ایفا می‌کند لذا در کنار مباحث مهم بازرگانی، تجارت، ساختمان، آسانسور، مواد غذایی هزینه استاندارد سازی برای کیفی سازی نیز محصولات حائز اهمیت است.

حسین نژاد گفت: در استاندارد سازی منازل مانند منطقه  جوادیه بجنورد اگر رعایت می‌شد، الان عزیزان ما با هربار سیلاب گرفتار مشکل نمی‌شدند.

استاندار خراسان شمالی ترویج فرهنگ سازی در حوزه استاندارد را یک مقوله مهم عنوان کرد و افزود: اگر این آموزش در بین عموم مردم جا افتد که از استاندارد های خاص در هر زمینه استقبال کنند، سازنده ها نیز به دنبال استفاده از استانداردها خواهند بود و دیگر نیازی به  استفاده از اهرم قضایی و قانونی نیست.

انتهای خبر/د


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان