آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ساعت ۲۱:۳۷
گزارشی از بررسی تاثیر رسانه بر تغییر چهره ظالم و مظلوم؛

گرگ در چهره گوسفند

تحولات مهمی در عرصه فلسطین در حال رخ‌دادن است، اما متأسفانه شاهدیم از سوی برخی طرف‌های خاصی که حامی جنایات روزمره رژیم صهیونیستی بودیم، در تلاش هستند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و بدون توجه به تضییع حقوق فلسطین، در تحولات اخیر هم کنار ظالم به‌پشتوانه ظالم علیه ملت مظلوم فلسطین ایستادند.
گرگ در چهره گوسفند,

به گزارش عصراترک، دولت‌های غربی به‌خصوص رژیم آمریکا و دولت‌های اروپایی همچنان از جنگ روانی علیه ملت فلسطین استفاده می‌کنند تا جای ظالم را با مظلوم عوض کنند، این پذیرفته نیست که برخی کشورها چشم خود را ببندند و ملت مظلوم را مورد اتهام قرار دهند.

خوشبختانه ما شاهد توجه برخی از کشورهای جهان به حمایت از فلسطین هستیم و شاهد بودیم که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مقدسات اسلامی در سرزمین شریف، مورد توجه دولت‌هاست.

مردم فلسطین همواره سنگرمهم دفاع از آرمان اسلامی بودند

 زهرا غلامزاده یکی از همشهریان بجنوردی در دفاع از مردم مظلوم فسطین در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: این پیروزی‌ها برای دشمنان ما قابل تصور هم نبود، ولی ما باور داشتیم، زیرا فلسطینی‌ها به عنوان بخشی از جبهه مقاومت بودند که در مقابل دشمن از جمله صلیبی‌ها و مغولان ایستادگی کردند و پیروز شدند؛ بنابراین مردم فلسطین در طول تاریخ همواره بخشی از سنگر‌های مهم دفاع از مسلمانان و آرمان اسلامی بودند.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: مردم فلسطین کاری کردند که دشمنان را به شگفتی واداشتند و جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد ماند.

 

فلسطین هسته اصلی مبارزات ضد توسعه طلبی در جهان است

محسن آذری یکی از کسبه های بجنوردی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: این مبارزات و پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از درون خود فلسطینی‌ها برخواسته و می‌جوشد و آن‌ها مشوق و هسته اصلی مبارزات ضد توسعه طلبی در دنیا هستند.

آذری با اشاره به جنایتی که رژیم تروریستی صهیونیستی در قطع کردن آب، برق، گاز و غذا بر روی مردم و غیر نظامیان غزه انجام داد گفت: این بدترین نوع جنایت جنگی است که در تاریخ جنگ‌ها به وجود آمده، ولی شاهد هستیم که با وجود تمام این مشکلات مردم فلسطین قهرمانانه در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی می‌کنند و بدانید که جهان اسلام در حمایت از شما به پا خواسته است.

هزینه مقاومت، کمتر از هزینه تسلیم مقابل صهیونیست است

قاسم جعفری، نماینده سابق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: ابتکارات مجاهدانه گروه‌های مقاومت مبارزان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی باعث شد تا مسئله فلسطین به صدر مسائل جهانی برگردد.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین بنا بر فرمایشات امام خمینی (ره) مسئله اصلی جهان اسلام، بلکه در عصر کنونی مسئله اصلی کل بشریت است، زیرا در هیچ جای دیگر نداریم که سرزمینی را غصب کنند و ساکنان اصلی را بیرون کنند.

جعفری اضافه کرد: سرزمین فلسطین و مردم آنجا از غیرت دینی و انسانی برخوردار هستند و نمی‌پذیرند که به این راحتی حقشان ضایع شود.

نماینده سابق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اروپا آگاهی دارند که قرار بوده در آینده‌ای بسیار نزدیک غزه را مورد حمله قرار دهند، لذا این ابتکار عمل نیروهای مقاومت اسلامی قابل‌تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه اکنون دوران متحول شده است، گفت: نیروهای مقاومت اسلامی ثابت کردند که امروز به‌عنوان یک ارتش می‌توانند در مقابل رژیم اشغالگر اسرائیلی و تمام نیروهایش بایستند.

وی افزود: مسئله بسیار روشنی که وجود دارد این است که در این جنگ ترکیبی امپراطوری دروغ و فریب رسانه مثل همیشه سعی کرده که چهره خشن از نیروهای مقاومت نشان دهد که در این موضوع نیز کاملاً شکست‌خورده‌اند.

جعفری اظهار داشت: دشمن همیشه تلاش دارد که جای ظالم و مظلوم را تغییر دهد، اما این امپراطوری رسانه‌ای رنگ و لعابش را ازدست‌داده و سال گذشته در جنگ ترکیبی در اغتشاشاتی که در ایران به راه انداخته بودند، نمایان بود.

نماینده سابق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز نیز به لطف خدا، مبارزان فلسطینی و ساکنان اصلی این سرزمین مقدس پیروز میدان خواهند بود.

جعفری یادآور شد: مقاومت قطعاً هزینه دارد، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، هزینه مقاومت قطعاً کمتر از هزینه تسلیم در مقابل صهیونیست‌ها است.

وی گفت: سالانه هزاران نفر در غزه به‌خاطر نبود دارو و مواد غذایی، جانشان را دست می‌دهند، مرگ تدریجی بسیار سخت‌تر از این است که امروز رزمندگان مقاومت عزتمندانه پا به میدان بگذارند.

جعفری افزود: امروزه رزمندگان مقاومت با علم به اینکه رفتن به دل ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی حتماً هزینه دارد، کار بزرگی را شروع کردند که طبق بیانات مقام معظم رهبری سازه‌های رژیم جعلی اسرائیلی به‌نوعی به هم ریخت که غیرقابل‌ترمیم است.

رسانه‌های غربی مزدور اسرائیل هستند

 مریم ریحانی، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک درباره اقدامات جانبدارانه رسانه‌های غربی اظهار کرد: اینکه در واقعه‌ای خبرگزاری‌ها، دوربین‌ها و رسانه‌های کشورهای متحد اسرائیل حق را ناحق کرده و از هر ترفندی برای مظلوم نمایی رژیم اشغالگر بهره می‌برند پدیده جدیدی نیست و ما همواره شاهد سانسورها، برش‌ها و افتراهای آنان بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران غرب برای اینگونه دروغ پردازی‌ها دوره‌های تخصصی دیده‌اند، افزود: رسانه‌های اروپا و آمریکا، مزدور اسرائیل هستند و وظیفه دارند به نفع صهیونیست، خبرهای نادرست تهیه و منتشر کنند.
ریحانی اضافه کرد: با اخبار کذب و به صورت کاملا ماهرانه به راحتی می‌توانند صحنه‌ها و رخدادها را به طوری جابجا و بیان کنند که جای ظالم و مظلوم عوض شده و دید جهانیان به مردم مظلوم فلسطین خدای نکرده منفی شده و به چشم تروریست نگاه کنند.
وی ادامه داد: موج اخبار دروغ منتشر شده در این روزها آنقدر زیاد است که اسرائیل با همین ابزار، ادعای تظلم‌خواهی کرده و خود را مورد تجاوز نشان داده است.
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی تصریح کرد: خبرگزاری‌های غرب که به انتشار اخبار کذب خود ادامه می‌دهند و قابل پیشگیری نیست اما وظیفه کنشگران سیاسی و اندیشمندان جهان اسلان، روشنگری عموم جامعه و افشاگری دروغ‌های آنان است که در دام شیادان رسانه‌ای نیفتند.

تهیه وتنظیم گزارش: هدیه دهقانی

انتهای خبر/د

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان