آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ساعت ۱۸:۷
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی:

رسانه‌های غربی مزدور اسرائیل هستند

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی گفت: فریبکاری غرب در وارونه جلوه دادن حقایق، برکسی پوشیده نیست.
رسانه‌های غربی مزدور اسرائیل هستند,

 مریم ریحانی، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک درباره اقدامات جانبدارانه رسانه‌های غربی اظهار کرد: اینکه در واقعه‌ای خبرگزاری‌ها، دوربین‌ها و رسانه‌های کشورهای متحد اسرائیل حق را ناحق کرده و از هر ترفندی برای مظلوم نمایی رژیم اشغالگر بهره می‌برند پدیده جدیدی نیست و ما همواره شاهد سانسورها، برش‌ها و افتراهای آنان بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه خبرنگاران غرب برای اینگونه دروغ پردازی‌ها دوره‌های تخصصی دیده‌اند، افزود: رسانه‌های اروپا و آمریکا، مزدور اسرائیل هستند و وظیفه دارند به نفع صهیونیست، خبرهای نادرست تهیه و منتشر کنند.
ریحانی اضافه کرد: با اخبار کذب و بصورت کاملا ماهرانه به راحتی می‌توانند صحنه‌ها و رخدادها را به طوری جابجا و بیان کنند که جای ظالم و مظلوم عوض شده و دید جهانیان به مردم مظلوم فلسطین خدای نکرده منفی شده و به چشم تروریست نگاه کنند.
وی ادامه داد: موج اخبار دروغ منتشر شده در این روزها آنقدر زیاد است که اسرائیل با همین ابزار، ادعای تظلم‌خواهی کرده و خود را مورد تجاوز نشان داده است.
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی تصریح کرد: خبرگزاری‌های غرب که به انتشار اخبار کذب خود ادامه می‌دهند و قابل پیشگیری نیست اما وظیفه کنشگران سیاسی و اندیشمندان جهان اسلان، روشنگری عموم جامعه و افشاگری دروغ‌های آنان است که در دام شیادان رسانه‌ای نیفتند.

انتهای خبر/د


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان