آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ساعت ۱۷:۸
امام‌جمعه آشخانه:

زیبایی‌های ایثار و شجاعت باید از طریق رسانه منعکس شود

امام‌جمعه آشخانه گفت: زیبایی‌های ایثار و شجاعت و رشادت ملت ایران باید در دنیا از طریق رسانه منعکس شود تا مردم دنیا بفهمند نیروی مقاومت و خانواده‌های آنان با چه عقیده‌های مستحکم دشمنانشان را چگونه مستأصل و ناتوان و ضعیف کرده‌اند.
زیبایی‌های ایثار و شجاعت باید از طریق رسانه منعکس شود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه شهر آشخانه به مناسبت هفته دفاع مقدس شهادت شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حریم ولایت به‌ویژه سید شهدا مدافع حرم حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای را گرامی داشت و اظهارکرد: در مقابل بزرگی و عظمت شهدا کرنش و تعظیم می‌کنیم و از آنان برای ادامه راهشان درخواست کمک و توفیق می‌کنیم.


حجت‌الاسلام شریعتی نژاد به خدمات مردمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این روح بزرگ (اراده و کمک مردم در پشت‌جبهه‌ها) به صبر و استقامت در راه انقلاب تبدیل شده و نیروی مقاومت را در منطقه آسیا به وجود  آورده است.

 امام‌جمعه آشخانه گفت: زیبایی‌های ایثار و شجاعت و رشادت ملت ایران باید در دنیا از طریق رسانه منعکس شود تا  مردم دنیا بفهمند نیروی مقاومت و خانواده‌های آنان با چه عقیده‌های مستحکم دشمنانشان را چگونه  مستأصل و ناتوان و ضعیف کرده‌اند.


وی تأکید کرد: چون طبق قاعده قرآن هرکس خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری خواهد  نمود، بنابراین انقلاب اسلامی ایران خداوند را یاری کرده است پس انقلاب اسلامی ایران مورد حمایت خداوند است و هر امتی که مورد حمایت خداوند باشد پیروز است.

 وی ادامه داد: بدین جهت است که مقام معظم رهبری با منطقی قوی و اراده مستحکم و روحیه‌ای امیدوار به جوانان می‌فرمایند به آینده امید داشته باشید که پیروزی و آینده خوبی در انتظار  شما است.


انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان