آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۷:۵۳
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خبر داد:

آبرسانی به ۱۸۶ روستا توسط سپاه خراسان شمالی

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: طرح آبرسانی باهمت قرارگاه امام حسن (ع) در قالب چهار مجتمع آبرسانی در مجموع برای ۱۸۶ روستا در حال انجام است.
آبرسانی به ۱۸۶ روستا توسط سپاه خراسان شمالی ,

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: دو مجتمع آبرسانی در شهرستان رازو جرگلان، یک مجتمع آبرسانی به‌صورت مشترک در بجنورد و آشخانه و یک مجتمع آبرسانی نیز در شیروان در حال فعالیت هستند.

سردار فرجی اضافه کرد: با سفر فرمانده قرارگاه امام حسن (ع) به استان طی سال جاری ۲۰۰ روستای دیگر نیز در فاز آبرسانی قرار گرفتند که با واگذاری اعتبارات عملیات آبرسانی به این روستاها نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: مجتمع آبرسانی در بجنورد و آشخانه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰ روستا از نعمت آب پایدار بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه همچنین مجتمع آبرسانی در شیروان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: براین‌اساس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اتمام کار در این مجتمع آب پایدار برای ۲۹ روستا در این شهرستان برقرار خواهد شد.

سردار فرجی همچنین در مورد دو مجتمع آبرسانی در شهرستان رازو جرگلان توضیح داد: این محدوده جغرافیایی به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن کمی زمان بر شده است.

وی با اشاره به اینکه لوله‌گذاری در مجتمع آبرسانی رازو جرگلان انجام شده، گفت: زمان اجرایی‌شدن پروژه سه‌ساله است که با مرتفع‌شدن و عبور از مناطق سنگی به مناطق خاکی سرعت کار بالا خواهد رفت.

انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان