آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۸:۴
مسئول بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی استان:

واکسیناسیون نوآموزان از هفته آینده در خراسان شمالی انجام می‌شود

مسئول بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۴ هزار دوز واکسن سه‌گانه در استان تزریق شده، گفت: طی پیگیری‌های صورت‌گرفته طی هفته آینده تزریق واکسن در استان آغاز خواهد شد.
واکسیناسیون نوآموزان از هفته آینده در خراسان شمالی انجام می‌شود,

فلوریا انفرادی، مسئول بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با عصر اترک در پاسخ به پیام مردمی مبنی بر کمبود واکسن سه‌گانه یا ثلاث، دیفتری، کزاز و سیاه‌سرفه اظهار داشت: کمبود این واکسن به‌صورت کشوری است و تنها مربوط به استان خراسان شمالی نیست.

وی ادامه داد: پیگیری‌های لازم صورت‌گرفته است و واکسن تا آخر هفته وارد استان می‌شود و از ابتدای هفته آینده توزیع در سراسر استان صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه واکسن به‌ دفعات مختلف بر اساس سهمیه هر استان وارد می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار واکسن سه‌گانه در استان تزریق شده که ۷ هزار واکسن مربوط به نوآموزان بوده است.

مسئول بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به‌زودی واکسن در اختیار استان قرار می‌گیرد و واکسیناسیون نوآموزان، بدو ورود به مدرسه انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/ ر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان