آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ - ساعت ۱:۵۴
امام جمعه بجنورد:

عضویت ایران در بریکس نشان‌دهنده خروج ایران از انزوا است

امام جمعه بجنورد گفت: عضویت ایران در بریکس از جمله اقداماتی است که نشان می‌دهد ایران از انزوا خارج شده است.
عضویت ایران در بریکس نشان‌دهنده خروج ایران از انزوا است,خراسان شمالی+بجنورد+نماز جمعه+رضا نوری+بریکس

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری امام جمعه بجنورد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: در دوره آخر الزمان بسترهای فساد را استکبار بیشتر پهن کرده است و از این رو جهاد نفس سخت‌تر شده است و باید برنامه‌ریزی و توجه به کودک بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مراکز فرهنگی به لحاظ کمی در برابر برنامه‌ریزی دشمنانی که جهت فریب فرزندان ایجاد شده بیشتر بشوند و محتوای مناسب را نیز تولید کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و بی‌بدیل اساتید، معلمین، علما و روحانیون در برابر برنامه‌های دشمن بیان کرد: آموزش و پرورش، مرکز تبلیغاتی و هر نهاد و شخصی که توانایی انجام فعالیت فرهنگی باید تلاش خود را مضاعف کند.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه افزود: جهاد با دشمن بر همه امت و ملت واجب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه دوم تصریح کرد: در برابر دشمنان اصلی قرآن و اهل بیت همانا باید بصیرت و شناخت پیدا کنیم.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: استکبار با غول رسانه‌ای هر روز در برابر ما مسائلی را مطرح می‌کند تا به وسیله آن اختلاف را بین مردم و جوامع مختلف ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام نوری اظهار داشت: پس از انقلاب نیز دشمن با آتش افروزی و اغتشاشات درصدد آسیب رساندن و ضربه زدن به نظام اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای احیای سنت‌های خوب و فرایض مبارک یکی دیگر از مصادیق جهاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: برگزاری یادواره شهدا، برپایی نماز جمعه، راهپیمایی اربعین و… نیز جلوه‌های برجسته برپایی سنت‌های خوب است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: با فراهم شدن بستر زیارت و راهپیمایی اربعین میلیون‌ها دلداده از حرم مطهر امام علی(ع) حرکت خود را آغاز و تا جوار حرم مطهر سیدالشهدا مانور قدرت را در برابر جهانیان برپا می‌کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: شناخت جهانیان از امام حسین(ع) از برکات محرم و اربعین است که در این میان آرمان، اندیشه، استقامت یاران، مظلومیت امام حسین(ع) و… با حرکت تمدن‌ساز اربعین بیشتر شناسانده می‌شود.

وی گفت: از قبل آشنایی امام حسین دین مبین اسلام در دنیا معرفی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حرکت میلیونی اربعین یک ظرفیت بی‌نظیر و بی‌بدیل در جهان است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند، سپاه یکی از سازمان‌هایی است که مولود انقلاب بوده و کارکنانش بسیاری از صفات انقلابی‌گری را دارند.

امام جمعه بجنورد گفت: سپاه قدس با همت شهید سلیمانی باعث شد تروریست‌هایی مثل داعش از بین بروند و نتوانند وارد کشور عزیزمان شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: فعالیت‌هایی که سپاه بعد از انقلاب انجام داده مانند سدسازی، راه‌سازی، تجهیزات نظامی و… باعث شده کشور در مقابل تمام هجمه دشمنان بیمه شود.

وی ادامه داد: با بیان دستاوردها و ویژگی‌های دولت می‌توان امید را به جامعه وارد کرد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: مردمی بودن و حضور در میان مردم، پرکار بودن، ساده زیستی و مبارزه با فساد از صفات این دولت است.

امام جمعه بجنورد گفت: برخی دولت‌ها تمام نگاهشان به غرب بود اما این دولت ارتباط با تمام دنیا را در برنامه گذاشته است.

وی در ادامه افزود: عضویت ایران در بریکس از جمله اقداماتی است که نشان از می‌دهد ایران از انزوا خارج شده است.

حجت‌الاسلام نوری بیان داشت: این موضوعات به این معنی نیست که ضعفی وجود ندارد بلکه باید ضعف‌ها نیز بیان و رفع شود.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان