آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۷:۱۳
مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت جوادالائمه (‌ع):

سپاه خراسان شمالی برای کمک به ورزش قهرمانی و پهلوانی در همه سطوح آمادگی دارد

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت جوادالائمه(‌ع) گفت: سپاه خراسان شمالی برای کمک به ورزش قهرمانی در همه سطوح آمادگی دارد.
سپاه خراسان شمالی برای کمک به ورزش قهرمانی و پهلوانی در همه سطوح آمادگی دارد,خراسان شمالی+بجنورد+سپاه+ورزش قهرمانی+ورزش پهلوانی

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، مهدی صفری مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت جوادالائمه(‌ع)، در گردهمایی رؤسای کمیته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی اظهار داشت: بسیج درصدد است که بتواند در کنار هیئات ورزشی استان به فعالیت بپردازد و از تمام ظرفیت بسیجیان سطح استان برای این امر مهم و جذب جوانان اقدام کند.

وی افزود: مجموعه تربیت بدنی سپاه جهت پیشرفت و تسهیل اقدامات ورزشی در کنار تمام هیئات ورزشی بسیج بوده و از کمک‌های مالی و غیرمالی در حد توان دریغ نمی‌کند.  

ایمان قدرتی رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: قطعا یکی از عوامل مهم و پیشرفت بسیجیان در این ورزش ملی مذهبی اهتمام ویژه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له در جهت تبلیغ و پیشبرد این ورزش می‌باشد که باید بتوانیم در همین راستا قدم برداریم.

وی افزود: یکی از اهداف مهم که در این هیئت جزو شاخصه‌های مهم در کنار ورزش زورخانه‌ای به شمار می‌رود برنامه ریزی در جهت جذب و تربیت نیروی جوان انقلابی است و قطعا این مهم نیازمند توجه و تاکید مسئولین مربوطه است.

در این نشست مسئولان جدید کمیته‌های هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی انتخاب شدند که به این ترتیب علیرضا پورباقری، محمود وضیع و علیرضا تقوی مشاور هیات، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر هاشمی کمیته انظباطی، حجت‌الاسلام محسن نامجو کمیته فرهنگی، حسین ربانی نائب رئیس، حسین صفدری دبیر هیات، سیدمحمدمهدی ارکانی‌فرد کمیته مرشدین، مهدی امانی کمیته آموزش و کشتی پهلوانی، علیرضا حسن‌نیا امور مالی هیات در مسئولیت‌های جدیدشان معرفی شدند.

انتهای خبر/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان