آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ - ساعت ۲۱:۲۲
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خبر داد:

اعزام اولین کاروان راهیان نور خراسان شمالی به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نخستین کاروان اردویی راهیان نور به غرب کشور در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده است.
اعزام اولین کاروان راهیان نور خراسان شمالی به مناطق عملیاتی غرب کشور ,

حسنعلی حاجتی، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: اهمیت راهیان نور بر همگان واضح است و به فرموده مقام معظم رهبری، راهیان نور یک عملیات مهم فرهنگی است که تأثیرات زیادی روی قشر جوان و نوجوان دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام علاقه‌مندان به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب، ادامه داد: در این اردوها از یک منظر عملیات فرهنگی و از منظری دیگر مصادیق گردشگری فرهنگی مورد توجه است.

این مقام مسئول افزود: نخستین کاروان اردویی راهیان نور به غرب کشور در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور از تاریخ ۱۵ مرداد آغاز شده و به مدت پنج‌روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این کاروان متشکل از چهار دستگاه اتوبوس در مجموع ۲۰۰ نفر از اقشار طلاب و فرهنگیان هستند که برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.

حاجتی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی پنج‌روزه از یادمان عملیاتی مرصاد، یادمان شهید شیرودی، یادمان شهید بهشتی، پادگان ابوذر و یادمان شهدای پاوه بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها براین‌اساس که تا پایان ایام تعطیلات تابستان سایر اقشار در زمان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی اعزام خواهند شد.

 

انتهای خبر/ر                


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان