آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ - ساعت ۲۰:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

۱۱ کیلومتر از مسیر بجنورد به جنگل گلستان، آماده آسفالت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه در محور بجنورد به جنگل گلستان هنوز انجام تعریض، چهاربانده کردن و آسفالت آن به طول ۴۰ کیلومتر از آن باید اجرایی شود، گفت: در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت شده است.
۱۱ کیلومتر از مسیر بجنورد به جنگل گلستان، آماده آسفالت است  ,

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک درباره روند اجرای عملیات راه‌سازی در محور بجنورد به جنگل گلستان اظهار داشت: ۴۰ کیلومتر از این مسیر باید تعریض، زیرسازی و آسفالت شود که تا به کنون ۱۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت و چهاربانده شده است.

رشیدی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۱ کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت شده است.  

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی بابت ادامه اجرای این طرح رهاسازی اعتبارات را با تأخیر اختصاص می‌دهد، گفت: با پیگیری‌ها و جلسات برگزار شده با این وزارتخانه توانستیم قول اختصاص اعتبار بابت ادامه اجرای طرح را بگیریم که حداقل تا پایان امسال این ۱۱ کیلومتر آماده شده، آسفالت شود.  

 

انجام عملیات راه‌سازی در محور اسفراین - بجنورد، فعلاً در ۱۰ کیلومتر 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین به عملیات راهسازی در مسیر اسفراین به بجنورد نیز اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی ۱۰ کیلومتر از این مسیر (اسفراین به بجنورد) در حال انجام است که به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

رشیدی افزود: در حال حاضر دو کیلومتر از این مسیر آماده انجام آسفالت شده است.  

وی گفت: اجرای عملیات راه‌سازی برای مابقی مسیر به سمت بجنورد نیز ابتدا باید آزادسازی زمین‌های در مسیر، انجام و پس از آن پیمانکاران جدید، انتخاب و قراردادهای جدید نیز منعقد شوند.

 

۲۸ کیلومتر از محور میامی به جاجرم آسفالت شد 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی درباره عملیات راه‌سازی در جنوب استان در محور میامی به جاجرم نیز اعلام کرد: از سال گذشته تا به کنون در مسیر محور جاده‌ای میامی به شهرستان جاجرم (از کیلومتر ۵۳ تا کیلومتر ۸۱ در شهرستان جاجرم) به طول ۲۸ کیلومتر از این مسیر آسفالت شد.  

رشیدی گفت: حال عملیات راه‌سازی از کیلومتر ۸۱ تا کیلومتر ۹۲ در شهرستان جاجرم (به طول ۱۱ کیلومتر) در دستور کار است که باید با اعتبارات سال‌های مالی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انجام شود.  

وی خاطرنشان کرد: عملیات راه‌سازی در این محور جنوبی استان باید تا کیلومتر ۱۰۱ شهرستان جاجرم امتداد پیدا کند.

 

انتهای پیام/ق


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان