آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۹:۴۲
مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت:

تعاون روستایی خراسان شمالی بیش از ۹ هزار تُن نهاده دامی توزیع کرد

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: این سازمان ۹ هزار و ۳۴۶ تن انواع نهاده‌ در بهار امسال به منظور تغذیه دستی دام بین دامداران استان توزیع کرد.
تعاون روستایی خراسان شمالی بیش از ۹ هزار تُن نهاده دامی توزیع کرد,خراسان شمالی+بجنورد+جلیل رمضانی+تعاون روستایی+نهاده دامی

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، جلیل رمضانی اظهار کرد: نهاده‌های دامی توزیع شده شامل انواع سبوس، جو، ذرت علوفه‌ای و دانه‌ای، سویا، کاه و کلش و کنسانتره استٰ.

وی افزود: تعاون روستایی استان در این بازه زمانی چهار هزار و ۱۳۳ تن انواع کود شیمیایی نیز در بین بهره برداران استان توزیع کرد.

رمضانی ادامه داد: همچنین ۹۲ تن انواع بذر برای حمایت از کشاورزان و استفاده از بذر مناسب در بین زارعان استان توزیع کرده است.

وی یادآور شد: شبکه شرکت‌های تعاونی روستایی استان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو در زمینه انجام فعالیت‌های کشاورزی و خدمات‌رسانی به کشاورزان از جمله توزیع کود، سم، بذر، سوخت و انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی فعال بوده و انجام خرید تضمینی، حمایتی و توافقی انواع محصولات کشاورزی را بر عهده دارند.

خرید توافقی بیش از ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: این شرکت در سه ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۳۷۷ تن انواع محصولات کشاورزی را به صورت توافقی خریداری کرد.

وی افزود: از این میزان محصول خریداری شده سه هزار و ۸۷۰ تن گندم بوده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی پنج میلیون و ۹۱۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل و نفت گاز در بین بهره برداران استان توزیع شده است.

سطح اراضی کشاورزی خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار است که حدود ۸۲ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان