آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ساعت ۵:۴۲
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی قطعی ۱۴ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و موضوع جرائم غیرعمدی در استان خبر داد.
۱۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی آزاد شدند,خراسان شمالی+بجنورد+زندانی+رضا براتی‌زاده

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده امروز در آیین تجلیل از خیران و نیکوکاران استان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: این ۱۴ مددجو بدهی معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان داشتند که به نیت ۱۴ معصوم و در نتیجه گذشت شکات و محکوم لهم، قبولی اعسار و کمک‌های خیرین و نیکوکاران و حمایت‌های مالی ستاد دیه استان، در مراسم امروز از زندان‌های خراسان شمالی آزاد شدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام عوامل مؤثر در این اقدام خداپسندانه افزود: بر اثر تلاش‌های صورت گرفته و مذاکرات اصلاحی معمول شکات و محکوم لهم مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان از مطالبات خود را بخشیدند و از طرفی مبلغی معادل ۶۲۰ میلیون تومان نیز از طریق ستاد دیه استان و کمک‌های مالی خیران و نیکوکاران و بعلاوه با صدور حکم قضایی در خصوص اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به (قبول اعسار محکوم علیه)معادل ۶۸۰ میلیون تومان و همچنین با لحاظ ۳۰ میلیون تومان آورده خانواده‌های مددجویان، موجبات ر‌هایی این زندانیان از حبس فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین بیان کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده موضوع جرائم غیرعمد طی یوم جاری، تعداد ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن بودند.

مقام عالی قضایی استان خاطرنشان کرد: کار خیر نزد خداوند متعال همواره از اجر فراوانی برخوردار است و ثواب مترتب بر آن نیز با هیچ چیز مادی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه ۸۰ نفر زندانی دیگر استان، موضوع محکومیت‌های مالی و جرائم غیر عمد، با ۶۰ میلیارد تومان بدهی، همچنان منتظر دریافت کمک‌های مردمی از دست‌های پرمهر و عطوفت خیرین و نیکوکاران هستندگفت: زمینه‌های آزادی این زندانیان نیز به‌زودی فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان