آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ساعت ۲۳:۳
استاندار خراسان شمالی:

هنرستان‌های صنعت اسب و فرش در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد تحصیلات تکمیلی متناسب با زیست بوم خراسان شمالی در دستور کار قرار دارد و در راه تحقق این امر درصدد راه‌اندازی هنرستان‌های فرش و اسب هستیم.
هنرستان‌های صنعت اسب و فرش در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین‌نژاد+هنرستان‌ صنعت اسب و فرش

به گزارش عصراترک به نقل از مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست با معاون آموزشی و مدیر کل امور مجلس وزارت علوم گفت: صنایع بزرگی همچون آلومینای جاجرم، پتروشیمی خراسان و فولاد اسفراین در خراسان شمالی وجود دارد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ارتباط دانشجویان با صنایع علاوه بر تضمین اشتغال و رفع دغدغه‌های جوانان به رونق تولید و افزایش سطح درآمد بنگاه‌های تولیدی نیز کمک فراوان می‌کند.

وی در ادامه افزود: با هدف ایجاد تحصیلات تکمیلی متناسب با زیست بوم خراسان شمالی درصدد راه‌اندازی هنرستان‌های فرش و رشته‌های پیرامون صنعت اسب هستیم.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: دانشجویان در مسیر کسب علم و ارتباط با صنعت مسیر تحقیق را نیز باید با توجه کافی و مناسب پیش ببرند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توجه به سند تحول در مجموعه وزارت علوم مورد توجه بوده، اظهار داشت: یکی از ارکان مهم پیشرفت اقتصاد، دانش است.

وی در ادامه بیان کرد: تولید علم باید به سمت کمک به افزایش تولید در کشور منجر شود.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان