آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ - ساعت ۲۱:۵
نماینده بجنورد در مجلس:

مرز خراسان شمالی با ترکمنستان باید بازگشایی شود

ماینده بجنورد در مجلس گفت: انتظار داریم به علت قرابت فرهنگی و کیلومترها مرز مشترک استان با ترکمنستان، در این مرز معبر و روزنه‌ای برای مبادلات باز شود.
مرز خراسان شمالی با ترکمنستان باید بازگشایی شود,خراسان شمالی+بجنورد+محمد پاکمهر+بازگشایی مرز خراسان شمالی و ترکمنستان+گمرک+بازارچه مرزی

به گزارش بجنا به نقل از مهر، سید محمد پاکمهر اظهار داشت: خراسان‌شمالی دومین استان محروم کشور از نظر درآمد اقتصادی است در حالی که ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان دارد ولی متأسفانه از آن هیچ بهره‌ای نمی‌برد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: چند دوره از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد اما معاون دیپلماسی اقتصادی در دولت نداشتیم ولی امروزه با درخواست نمایندگان و همت دولت سیزدهم این معاونت در دولت ایجاد شده است.

وی با اشاره به لزوم بازگشایی گمرک و بازارچه مرزی افزود: ما انتظار داریم به علت قرابت فرهنگی و کیلومترها مرز مشترک استان با ترکمنستان، در این مرز معبر و روزنه‌ای برای مبادلات باز شود.

پاکمهر بیان داشت: راه اندازی بازارچه مرزی در ابتدا نیاز به زیرساخت دارد که باید از بجنورد و شیرین دره و راز و… به محل این بازارچه راه دسترسی ایجاد شود.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان