آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ساعت ۲۱:۵۸
رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان:

بیشترین بارندگی خراسان شمالی در مانه و سملقان ثبت شد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها از عصر روز گذشته در نقاط مختلف خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: به دنبال آن بیشترین بارندگی در مانه و سملقان با ۳۵٫۶ میلی‌متر ثبت شده است.
بیشترین بارندگی خراسان شمالی در مانه و سملقان ثبت شد,

مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر ادامه روند سامانه بارشی تا امشب در سراسر استان خراسان شمالی است.

وی با اشاره به اینکه فردا از شدت سامانه بارشی کاسته خواهد شد، گفت: بارندگی‌ها از روز پنج‌شنبه در استان آغاز و در ظهر روز جمعه با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد که باعث جاری‌شدن سیلاب در بسیاری از نقاط استان شد.

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی با بیان اینکه مانه و سملقان با ۳۵٫۶ میلی‌متر بیشترین بارندگی روز گذشته را داشته است، گفت: علاوه بر این پیش قلعه با ۳۱٫۲ میلی‌متر، مهمانک با ۲۶٫۶ میلی‌متر و تنگه ترکمن با ۲۶٫۵ میلی‌متر به ترتیب بیشترین میزان بارش‌ها را در سراسر استان داشته‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته رباط قره بیل با کمینه دمای ۱۳٫۷ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و اسماعیل‌آباد با بیشینه دمای ۳۱٫۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اعلام شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان