آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ساعت ۱۹:۵۲

نایب رئیس بانوان فدراسیون: پاروزنان برای مدال در هانگژو باید رکوردشان را ارتقا دهند

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: هرچند پاروزنان در مسابقات جایزه بزرگ مسکو مدال‌های خوبی کسب کردند، اما برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو باید رکورد خود را ارتقا دهند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون: پاروزنان برای مدال در هانگژو باید رکوردشان را ارتقا دهند,

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا،

کتایون اشرف روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات پیش روی رشته‌های مختلف قایقرانی، اظهار داشت: تیم دراگون‌بوت به کاپ جهانی چین اعزام می‌شود و در این مسابقات به دلیل اینکه حریفان قدری شرکت می‌کنند می‌توانند خود را بسنجد و جایگاه واقعی خود را در آسیا پیدا کنند. پاروزنان تا زمان اعزام در اردو به سر می‌برند.

وی افزود: قایقرانان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان چک نتایج خوبی کسب کردند. امیدوارم آنها بتوانند این نتایج را در چین تکرار کنند. هرچند در آن زمان تمام حریفان آنها در مسابقات چک حضور نداشتند و در این دوره سطح مسابقات بسیار بالاتر و رقابت سخت‌تر خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد پاروزنان در مسابقات جایزه بزرگ مسکو، گفت: ورزشکاران ما این شانس را داشتند تا در پیست استاندارد روسیه تمرین کنند. سطح مسابقات خیلی خوب بود و ملی‌پوشان در کنار تیم‌های خوب اروپایی همچون روسیه و بلاروس رقابت فشرده‌ای داشتند و تجربه خوبی به دست آوردند. هرچند در این مسابقات مدال‌های خوبی کسب کردیم، اما باید برای بازی‌ها بیش از پیش تلاش کنیم تا سطح رکوردها بالاتر برود.

وی ادامه داد: عملکرد قایقرانان به شرایط جوی و مسابقه بازمی‌گردد، مربی تیم از عملکرد پاروزنان رضایت دارد. هر قدر ملی‌پوشان در مسابقات مختلف شرکت کنند، آمادگی بیشتری برای بازی‌ها کسب می‌کنند.

اشرف یادآور شد: تیم‌های آب‌های آرام و پارا همچنان در اردو هستند. به زودی اعزام تیم‌های زیر ۱۹ و ۲۳ سال آب‌های آرام را به مسابقات قهرمانی جهان داریم. باید این اعزام باشد تا پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم. الناز شفیعیان سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشت و امیدوارم امسال هم بتواند جایگاه خود را ارتقا بخشد.

وی گفت: در رشته اسلالوم یک مسابقه انتخابی را در رودخانه کرج برگزار کردیم. رکوردها از طرف ناظر کمیته ملی المپیک رصد شد و می‌تواند ملاک خوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی باشد.


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان