آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ساعت ۳:۲
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد:

۱۸ کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان شمالی +تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: متأسفانه در ۵ حادثه جاده‌ای خراسان شمالی ۱۵ نفر مصدوم و ۳ نفر کشته شده‌اند.
۱۸ کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان شمالی +تصاویر,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اظهار داشت: از شروع بارش باران طی بعدازظهر امروز در خراسان شمالی متأسفانه پنج حادثه جاده‌ای رخ‌داده که در این حوادث ۱۵ نفر مصدوم و سه نفر کشته شده‌اند.

وی گفت: اولین حادثه بر اثر برخورد رخ‌به‌رخ دو خودروی کامیون و پژو پارس در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که سه نفر کشته برجا گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه شهدای دشت رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی افزود: دومین حادثه، برخورد دو دستگاه خودروی پراید و تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که هفت نفر مصدوم داشت که بعد از انجام امداد و کمک‌های اولیه توسط آمبولانس هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محبان تصریح کرد: سومین حادثه نیز میان دو خودروی پراید و زانتیا در محور بجنورد اسفراین گردنه پلمیس رخ داد که یک نفر مصدوم داشت و توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهید  به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: چهارمین حادثه بر اثر برخورد دو خودروی پراید در محور اسفراین به بجنورد گردنه اسدلی بود که ۶ نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات اسدلی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی بیان داشت: پنجمین حادثه نیز انحراف خودروی ال ۹۰ و برخورد با گاردریل در محور بجنورد به آشخانه بود که یک نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام سجاد (ع) شیروان به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

 

انتهای پیام/ رحمانی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان