آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ساعت ۱۹:۳۶
امام جمعه بجنورد:

تجهیز مدارس نیازمند مشارکت خیران است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تجهیز مدارس در مناطق محروم و دور افتاده استان نیازمند مشارکت بیشتر خیران است.
تجهیز مدارس نیازمند مشارکت خیران است,خراسان شمالی+بجنورد+رضا نوری+تجهیز مدارس+خیران

به گزارش بجنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: افراد نیکوکار حلقه تسهیل گر دولت در تقویت زیرساخت های مختلف بویژه در حوزه آموزشی هستند و سهم عمده ای در این خصوص دارند.

وی افزود: خیران همواره در امر مدرسه سازی خراسان شمالی پیشقدم بوده اند و با اقدامات خیرخواهانه آنها بساط مدارس خشتی در بسیاری از روستاهای استان جمع شده است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: گرچه اینک دانش آموزان استان در مدارسی ایمن مشغول به تحصیل هستند و خانواده ها دغدغه ای ندارند اما هنوز برخی کمبودها در حوزه تجهیزات وجود دارد که باید خیران بیشتر در این امر مشارکت کنند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در واقع همانگونه که خیران در امر مدرسه سازی پیشقدم بودند می خواهیم در تجهیز کلاس های درس نیز مشارکت گسترده ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه خیران بزرگترین کمک رسان دولت در بخش آموزشی و پرورش هستند، گفت: روایات بسیاری در خصوص کار خیر و مشارکت در عمل صالح ذکر شده است که مدرسه سازی و انجام کار خیر در حوزه آموزشی جزو بهترین آنها است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان