آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ساعت ۲۲:۴۶
استاندار خراسان شمالی:

منویات مقام معظم رهبری سرلوحه اهداف و نقشه راه مدیران قرار گیرد

استاندار خراسان شمالی گفت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه اهداف و نقشه راه مدیران قرار گیرد.
منویات مقام معظم رهبری سرلوحه اهداف و نقشه راه مدیران قرار گیرد,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین‌نژاد+منویات مقام معظم رهبری

 

به گزارش بجنا محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد شیروان گفت: منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق شعار سال و سرلوحه قراردادن شعار بنیادی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی موجب می‌شود تا مسیر رشد و پیشرفت را تسریع ببخشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: دلیل بارز و شاخص رشادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، متحمل شدن فشارها و تحریم‌ها و مبارزه با فساد رژیم طاغوت در جهت حفظ ارزش‌ها بود.

وی در ادامه پایه‌گذاری دینی و تبعیت مردم از رهبری را دلیل مهم آشفتگی دشمنان برشمرد و بیان کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد به دلیل وجود نقاط قوطی چون تبعیت از رهبری و انسجام مردم است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنان دشمنان اهداف و مؤلفه‌های تقویت نظام را نشانه گرفته‌اند که خوشبختانه با وجود رهبری بصیر و آگاه و مردمی متحد و منسجم، این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.

حسین‌نژاد ماحصل عزم، اراده و ایمان رزمندگان را فتح خرمشهر عنوان کرد و افزود: درک شرایط گذشته و انتقال آن به نسل‌های جوان و جدید ناامیدی دشمنان را موجب خواهد شد.

انتهای پیام/ یزدانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان