آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ساعت ۲۲:۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: پایداری نظام و انقلاب اسلامی بی‌تردید مرهون مقاومت و ایستادگی شهدایی است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و جان خود را در این راه ارزشمند از دست دادند.
شهدا برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند,خراسان شمالی+بجنورد+یادواره شهدا+شهدای فرهنگی

به گزارش بجنا، حجت‌الاسلام رضا نوری در اولین یادواره ۷۴ شهید فرهنگی خراسان شمالی اظهار کرد: پایداری نظام و انقلاب اسلامی بی‌تردید مرهون مقاومت و ایستادگی شهدایی است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و جان خود را در این راه ارزشمند از دست دادند.

وی افزود: شهدا الگوی واقعی عشق و ایثار هستند که برای حفظ ارزش‌های اسلامی پا در جبهه‌های مقاومت گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: شهدا راه خود را انتخاب کرده و برای عقاید خود می‌جنگند و این موضوع در نظام اسلامی از دین اسلام برگرفته شده است.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به توطئه‌های دشمن در جنگ تحمیلی، گفت: در این جنگ دشمنان دست‌به‌دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را تضعیف کنند به‌گونه‌ای که مجهزترین سلاح‌ها در اختیار نیروهای عراقی قرار گرفت، اما ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت یاد و نام شهیدان، افزود: مقام والا شهیدان می‌طلبد تا همه در زندگی فردی و اجتماعی تجدیدنظر کنیم و همواره پیرو راه شهیدان، امام راحل و ولایت‌فقیه باشیم.

 

برگزاری ۳۰ یادواره شهدا در مدارس استان

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی نیز در این یادواره افزود: سال گذشته باهدف گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس، ۳۰ یادواره شهدا در مدارس برگزار شد.

ابوالقاسم اکبری گفت: همچنین به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با سیره زندگی شهدا طرح "شهید پژوهی" با شرکت سه هزار دانش‌آموز در مدارس خراسان شمالی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۲ هزار مدرسه فعال خراسان شمالی، ۵۷۰ مورد آن مزین به نام شهدا است.

انتهای پیام/ یزدانی

 

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان