آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۲۱:۴۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی اعلام کرد:

بهره‌برداری از سهمیه قیر بسیج سازندگی برای اجرای عملیات آسفالت راه‌های استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی گفت: در سال جاری یک هزار و ۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفت که طی توافق صورت‌گرفته با اوقاف، راهداری، بنیاد مسکن و نواحی بسیج استان این قیر برای راه‌های روستایی استان صرف خواهد شد.
بهره‌برداری از سهمیه قیر بسیج سازندگی برای اجرای عملیات آسفالت راه‌های استان ,

به گزارش عصر اترک، علی دارابی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی داشت روز بسیج سازندگی اظهار داشت: در خراسان شمالی، دو هزار و ۴۴ گروه جهادی فعالیت دارند که یک هزار و ۶۵۰ گروه جهادی از آنها، محله محور و ۳۹۴ گروه جهادی دیگر از آنها نیز جغرافیا محور فعالیت می‌کنند.

 

دارابی ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی همچنین ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی جهادی در بین مردم، کمک بسیج به دولت در انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت مردم و خیران همچنین کمک به مردم در زمینه پایداری‌کردن اقتصاد مقاومتی با روی کار آوردن اقتصاد خُرد از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه و وام تبصره ۱۶ از مهم‌ترین رویکردها و اقدامات بسیج سازندگی است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجمع جهاد استان، نیازهای مهم استان بررسی و اقدام برای رفع این نیازها تصمیم‌گیری می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز عمرانی استان در زمینه تأمین آب شرب پایدار برای مناطق مختلف استان است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی گفت: بسیج سازندگی استان در سال گذشته مسئله‌یابی و رفع مشکل آب شرب روستای پیربز در شهرستان بجنورد همچنین روستای کلاین را در دستور کار قرارداد و این مشکل با مشارکت اهالی روستا، جهادگران این شهرستان و کمک خیران رفع شدند.

 

وی همچنین به همکاری بسیج سازندگی در زمینه اجرای طرح‌های راه‌سازی روستایی در استان نیز اشاره و عنوان کرد: طی عقد توافقات همکاری میان بسیج سازندگی و اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان از سال گذشته عملیات راه‌سازی روستایی به‌صورت مشارکتی در دستور کار قرار گرفته است.

 

دارابی اظهار کرد: در سال گذشته، ۹۰۰ تن قیر رایگان به بسیج سازندگی استان اختصاص یافت که ۷۰۰ تن از این قیر رایگان در اختیار اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان قرار داده شد که برای آسفالت راه‌های روستایی از جمله اشرف دره، دویدوخ، دربند - تازه قلعه، قتلیش-پیربز، قاضی- میان زو و یزدان‌آباد ایوب بهره‌برداری شد.

 

وی اعلام کرد: در سال جاری نیز یک هزار و ۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفته است که طی توافق صورت‌گرفته با ادارات کل اوقاف، حمل‌ونقل راهداری، بنیاد مسکن و نواحی مقاومت بسیج استان این قیر برای عملیات آسفالت معابر و راه‌های روستایی استان صرف خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز عملیات راه‌سازی به طول پنج و نیم کیلومتر در محور اسفراین به‌صورت همکاری مشترک میان بسیج سازندگی و اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان در حال انجام است.

 

انتهای پیام/قهرمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان