آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ساعت ۱۶:۴۰

۱۵ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به هلال احمر خراسان‌شمالی تخصیص یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات بخش پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران­ ها به این جمعیت تخصیص یافت.
۱۵ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به هلال احمر خراسان‌شمالی تخصیص یافت,خراسان شمالی+بجنورد+ابوالفضل محبان+هلال احمر

به گزارش بجنا ، ابوالفضل محبان اظهار کرد: تخصیص این میزان اعتبار به هلال احمر خراسان شمالی بی سابقه است در حالی که سال گذشته تنها سه میلیارد تومان اعتبار دولتی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اعتبارات در زمینه محرومیت زدایی و برخی پروژه های عمرانی در محله های کم برخوردار هزینه می شود افزود: استخر شنای محله باقرخان شهر بجنورد که پیش از این تعطیل بود با این اعتبار تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: این استخر با ۲ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است و به عنوان مکانی برای تفریح و نیز مرکزی آموزشی برای ارتقای توان امداد و نجات در سیلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: مجوز ساخت ساختمان و پایگاه امدادی آموزشی و ساخت انبار امدادی در منطقه مرزی راز و جرگلان دریافت شده است که در این زمینه برای این پروژه ها حدود هشت میلیارد تومان اعتبار منظور شد.

محبان با اشاره به اقدامات انجام شده به وسیله امدادگران جمعیت هلال احمر استان در سیل اخیر اظهار کرد: امدادگران در شهرستان های مختلف برای امدادرسانی در زمان سیل آمادگی کامل داشتند به خصوص در محله جوادیه و محمد علی پهلوان فعالیت های امدادی مناسبی را انجام دادند.

وی یادآور شد: امدادگران این جمعیت در این حادثه ۴۱ نفر گرفتار در سیل را نجات دادند، این افراد در خودروها و بعضا در منازل گرفتار شده بودند.

ایرنا در انجام رسالت کاری خود موفق عمل کرده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه در عصر رسانه، خبررسانی و اطلاع رسانی نقش زیادی در توسعه جامعه دار گفت: خبرنگاران ایرنا، کاربلد و حرفه ای هستند، به طوری که در زمان حادثه و بحران، انعکاس اخبار به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه خبر ماده اولیه ارتباطات اجتماعی را تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: همه انسان‌ها برای اینکه راه درست را انتخاب کنند و زندگی بهتری را داشته باشند باید از حوادث، اتفاقات و اخبار پیرامون خود مطلع شوند.

محبان با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) به عنوان رسانه مرجع باید به گونه ای عمل کند که الگوی سایر رسانه ها باشد گفت: این رسانه در انجام رسالت کاری خود با تکیه بر اخلاق رسانه ای موفق عمل کرده است .

ویدید قوی و قوه تشخیص نیرومند، تخصص لازم، ارتباط پیوسته با مردم، تعهد، صداقت، سرعت عمل مناسب و رعایت عدالت را از مهارت‌های خبرنگاران ایرنا ذکر کرد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان