آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ - ساعت ۲۲:۵۰

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

رئیس‌جمهور در دومین روز سفر خود به خوزستان در جمع مردم شادگان حاضر شد؛ وی تاکید کرد که «مردم راه‌ خنثی‌سازی توطئه‌ها و برون رفت از مشکلات را خوب بلدند»؛ رئیسی از تالاب شادگان هم بازدید کرد.
دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب,

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، 

سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنج شنبه در دومین سفر استانی خود به استان خوزستان از طریق فرودگاه دزفول و با استقبال خانواده شهدا، وارد این استان شد.

در این سفر دو روزه برخی از اعضای هیئت دولت رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

این هفتمین نوبت است که رئیسی به استان خوزستان سفر می‌کند.


اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا را در زیر بخوانید.


۱۳:۳۱ آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های نفتی خوزستان

 

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.


۱۳:۰۴ سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛ جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی از طریق آزمون استخدامی در سال جاری


۱۲:۳۴ ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس‌جمهور برای تهیه سند توسعه تالاب شادگان

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز جمعه در دومین روز از برنامه‌های سفر استانی دولت مردمی به استان خوزستان، از تالاب شادگان خوزستان بازدید کرد.

وی در جمع مردم این منطقه و در پاسخ به مطالبات آنها مبنی بر توجه بیشتر مسئولان به این منطقه گردشگری گفت: حفظ و نگهداری و همچنین استفاده از این سرمایه طبیعی در راستای رونق اقتصاد گردشگری و دریایی ساکنان این منطقه از جمله مسائل مد نظر دولت مردمی در سفر به خوزستان بوده است.

رئیسی با تاکید بر ضرورت طراحی راهبرد توسعه گردشگری و اقتصاد دریایی این منطقه به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه تالاب شادگان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی این منطقه فرصت یک ماهه داد.

رئیس‌جمهور توجه به مسائل محیط زیستی در این سند توسعه‌ای را مورد تاکید قرار داد و از مسئولان محیط زیست استان خوزستان خواست با متخلفان و صیادان غیرمجاز ماهی در این تالاب قاطعانه برخورد کنند.


۱۲:۲۴ بزرگ‌ترین طرح پرورش ماهیان خاویار در خوزستان افتتاح شد


۱۲:۱۷ بازدید رئیس جمهور از تالاب بین المللی شادگان


۱۲:۰۶ بازدید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از مرکز ماهیان بومی سوسنگرد


۱۱:۵۶ وزیر کشور به مقام شامخ شهدای شلمچه ادای احترام کرد


۱۱:۱۲ رئیس جمهور در شادگان: مردم راه‌های خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را بلدند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در جمع مردم شادگان اظهار کرد: خوزستان در ایستادگی زبانزد است؛ فرهیختگانی که به احترام قرآن و فرهنگ دینی نام‌آور هستند، شاعرانی که برای اهل بیت می‌سرایند و با شعر خود بصیرت آفرینی می‌کنند شاید شاعران بین ما نباشند ولی سروده‌های ماندگار آنها است.

وی افزود: سروده‌هایی که به انسانیت مظاهر عالی زندگی انسان شکل می‌دهد و شخصیت انسان را می‌سازد «نون والقلم و ما یسطرون» آنچه مورد سوگند باری‌تعالی است هر مسطوری مورد سوگند خدا نیست بلکه آن مسطوری که انسان ساز باشد و حیات انسانی را تضمین کند و مظاهر عالی را در انسان رشد دهد، آن مسطور مورد سوگند خداست.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

رئیس جمهور ادامه داد: این نوشته سروده و شعر که هم اکنون خوانده شد مورد سوگند باری‌تعالی است و این مسطور قلم ماندگار است؛ انسان‌ها شاید بروند ولی کار آنها ماندگار است مثل خون شهدا که بعد از ۴۰ سال شاید نباشند ولی نام و شجاعت آنها ماندگار است.

آیت الله رئیسی یادآور شد: نسل‌های دهه ۹۰، ۸۰ و ۷۰ و ۶۰ و همه دهه‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این جامعه زندگی می‌کنند با وجود همه فتنه‌ها و توطئه‌ها اما راه خود را یافته و دشمن و دوست را می‌شناسند؛ مردم ایران بصیرت دارند و دشمن شناس، دوست شناس، شاخص شناس راه شناس هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و برای کسانی که جاده را غبارآلود و شایعه پراکنی می‌کنند، ارزشی قائل نیستند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند به مردم بگویند نمی‌شود و نمی‌توانید و به دنبال توقف نفت، تولید، تجارت و جلوگیری از علم افزایی و مهارت افزایی در کشور هستند؛ به همین دلیل دشمنان دانشگاه و زندگی و معیشت را تهدید و کشور را تحریم می‌کنند ولی مردم ایران دشمن را می‌شناسند و راه خنثی سازی توطئه‌ها را بلدند و راه‌های برون رفت از مشکلات را خوب بلدند.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

 


۱۰:۵۱ ادای احترام سرپرست وزارت جهاد به مقام شهدای هویزه

سید محمد آقامیری با حضور در یادمان شهدای شهرستان هویزه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر مزار شهید سید محمد حسین علم الهدی حاضر شد و با آرمان‌های این شهید والا مقام تجدید میثاق کرد.

وزیر جهاد کشاورزی به نمایندگی از رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های هویزه و دشت آزادگان و بازدید از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی به خوزستان سفر کرد.

بازدید از مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در روستای سیدعزیز ، بازدید از ناحیه عمرانی یک و دو کانال Mcیک منطقه کوت حمودی و کانال Mcسه منطقه ابوحمیظه، نشست با بهره‌برداران، فعالان و نخبگان بخش کشاورزی و… از جمله برنامه‌های سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در این سفر است.

«رضا فتوحی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان و «سید رحمت الله پریچهر» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این سفر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب


۱۰:۳۴ وزارت کشور از برنامه‌های مدیریت شهری اهواز حمایت می‌کند

احمد وحیدی در حاشیه افتتاح پروژه پل غیرمسطح اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهرداری و شورای شهر اهواز ساخت پل‌های غیرهمسطح دیگری را در دست اقدام دارند که در کنترل ترافیک این کلان‌شهر تأثیر بسیار زیادی دارد.

وزیر کشور گفت: در این پروژه ۶۰۰ متر مسیر ۲ طرفه ایجاد شده که در کاهش ترافیک این منطقه اهواز بسیار اثرگذار و باعث حل شدن مشکل ترافیکی و رفاه حال مردم شده است.

وی با اشاره به حمایت وزارت کشور از برنامه‌های مدیریت شهری اهواز برای کنترل ترافیک و رفاه شهروندان خبر داد: پروژه‌های شهری متعددی در دستور کار است که یکی پس از دیگری به نتیجه می‌رسند و امید است رفاه و آسایش مردم اهواز را به دنبال داشته باشد.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب


۱۰:۲۶ حضور رئیس جمهور در میان مردم شادگان

 

 

سید ابراهیم رئیسی در دومین روز سفر به استان خوزستان برای سخنرانی در جمع مردم شادگان حضور یافت.


۱۰:۲۱ عملیات ساخت بیمارستان هوشمند گلستان اهواز آغاز شد

در دومین روز سفر رئیس جمهور به خوزستان با حضور «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عملیات ساخت بیمارستان هوشمند گلستان اهواز آغاز شد.

این بیمارستان که جایگزین بیمارستان کنونی گلستان می‌شود، با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

این طرح بزرگ درمانی دارای ۶۱۳ تخت خواب و یک بیمارستان هوشمند خواهد بود.

بیمارستان هوشمند گلستان اهواز با زیربنای ۷۰ هزار مترمربع، در مدت چهار سال و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ساخته می‌شود.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

 


۱۰:۰۱ مردم شادگان آماده استقبال از رئیس جمهور

 

 

 

سید ابراهیم رئیسی قرار است تا دقایقی دیگر و در دومین روز سفر به استان خوزستان در جمع مردم شادگان سخنرانی کرد.


۹:۵۶ وزیر اقتصاد به مسجد سلیمان سفر کرد

سید احسان خاندوزی صبح امروز جمعه با هدف بررسی مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان طرح‌های در دست اقدام و مشکلات این چهار شهرستان را بررسی می‌کند.

خاندوزی همچنین با فعالان اقتصادی شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل دیدار و با آنها گفت‌وگو می‌کند.

وزیران دولت سیزدهم با حضور در شهرستان‌های خوزستان در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری علاوه بر بررسی مشکلات این شهرستان‌ها نیز گزارش‌های خود را به رئیس‌جمهور تقدیم می‌کنند.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب


۹:۵۲ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی وارد خوزستان شد

سید محمد آقامیری صبح امروز جمعه و در اولین سفر استانی هیئت دولت در سال ۱۴۰۲ به عنوان نماینده رئیس‌جمهور برای افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های هویزه و دشت آزادگان وارد استان خوزستان شد.

بازدید از مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در روستای سیدعزیز ، بازدید از ناحیه عمرانی یک و دو کانال Mcیک منطقه کوت حمودی و کانال Mcسه منطقه ابوحمیظه، نشست با بهره‌برداران، فعالان و نخبگان بخش کشاورزی و … از جمله برنامه‌های سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در این سفر است.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

 


۸:۳۸ وزیر ورزش و جوانان وارد اهواز شد

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح جمعه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان برای سفری یک روزه به این استان سفر کرد و دقایقی قبل وارد فرودگاه اهواز شد.

ادای احترام به مزار شهدای گمنام، بازدید از ناحیه صنعتی و محل احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان حمیدیه، مجموعه ورزشی شهدای حمیدیه، مجموعه ورزشی ملاثانی، مجموعه ورزشی و ویس، ورزشگاه غدیر و مجموعه ۱۶ هکتاری از برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان است که امروز هشتم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

دومین روز سفردولت به خوزستان/حضور رئیسی در شادگان/بازدید از تالاب

 


 

 

انتهای پیام/ رحمانی 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان