آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ساعت ۱۸:۲
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی خبر داد:

اجرای رزمایش «همدلی و احسان» با توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در خراسان شمالی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از اجرای رزمایش همدلی و احسان و توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در استان خبر داد.
اجرای رزمایش «همدلی و احسان» با توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+محمدنبی شکیبایی+ستاد اجرایی فرمان امام+رزمایش کمک مومنانه+بسته معیشتی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمدنبی شکیبایی اظهار کرد: دهمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در خراسان شمالی برگزار شده است که طی آن ۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی بین خانواده های نیازمند استان توزیع می شود.

وی افزود: توزیع این بسته های معیشتی از روز گذشته به صورت نمادین از خانواده های کم برخوردار استان در شهرستان مانه و سملقان و روستای حسن سو آغاز شده است و در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان، برای اینکه بسته های معیشتی به دست نیازمندان برسد از ظرفیت های مختلف بهره می برد که در این مرحله از رزمایش ۹۲ گروه جهادی با ما همکاری دارند و توزیع این بسته های معیشتی را انجام می دهند تا درب منزل نیازمندان تحویل شود.

شکیبایی با بیان اینکه این مرحله از رزمایش، نخستین مرحله طی سال ۱۴۰۲ است، گفت: بسته های معیشتی که در حال توزیع است شامل ۱۱ قلم از جمله برنج، روغن، قند، حبوبات و... می شود که ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان برآورد شده و این ۵ هزار بسته معیشتی مجموعا ۴ میلیارد تومان ارزش دارند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی و بخش های زیر مجموعه آن طی سال، برنامه های متنوعی برای حمایت از محرومان و نیازمندان دارند، بیان کرد: به عنوان مثال رزمایش نسیم احسان طی تابستان امسال برگزار می شود و اقلامی همانند پنکه یا کولر بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان