آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ساعت ۲۲:۳۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

توزیع آرد در روستاهای دورافتاده خراسان شمالی در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: توزیع آرد مناطق روستاهای دور افتاده استان در تعطیلات بیش از یک روز اولویت قرار گیرد.
توزیع آرد در روستاهای دورافتاده خراسان شمالی در اولویت قرار گیرد,خراسان شمالی+بجنورد+ناصر فخرموحدی+آرد+نانوایی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ناصر فخرموحدی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: نباید مشکل کمبود آرد در روستاها حتی در مناطق دوردست ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رصد و کنترل قیمت کالاها در بازار افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به جد قیمت کالا در بازار استان را کنترل کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت لاستیک ناوگان سنگین و گلایه رانندگان در استان اظهار کرد: باید برای کنترل قیمت این کالا، عرضه و تقاضا در بازار متناسب شود در این زمینه باید تعداد عاملان فروش افزایش یابد و تامین کالا از تولیدکنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با ایجاد تناسب در میزان عرضه و تقاضا می توان قیمت لاستیک را کاهش داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم مدیریت جوجه ریزی در سالن های مرغداری استان گفت: برای کنترل قیمت گوشت مرغ باید تعداد جوجه ریزی در سالن ها مدیریت شود و در این باره پیش بینی لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی همچنین بر برنامه ریزی برای تامین و توزیع گوشت منجمد مرغ در بازار استان تاکید کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان