آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ساعت ۲۲:۴
همزمان با لیالی قدر؛

۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان گفت: همزمان با فرارسیدن شب های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) 3 هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد.
3 هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+کمیته امداد+بسته معیشتی

به گزارش  عصر اترک، مجید الهی راد در رزمایش مواسات که صبح امروز همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و با حضور مسوولان استانی در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان خراسان شمالی توزیع شد. 

وی گفت:  ارزش هر یک از بسته های معیشیتی حدودا ۶۰۰ هزار تومان است که در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته ها با هم افزایی کمیته امداد و همکاری مراکز نیکوکاری هزینه شده است. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: هر یک از این بسته ها شامل روغن، ماکارانی، برنج، رب، سویا، چای و قند است و بین مددجویان تحت حمایت در سراسر استان توزیع می شود. 

الهی راد اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و کمک خیران توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک استمرار داشته باشد.

گفتنی است؛ کمیته امداد استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 6 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده و آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد در سراسر استان هر شب غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می کنند.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان