آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۸:۵۶
مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی طی ماه رمضان در اسفراین/ طبخ ۳ هزار غذای گرم

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین گفت: از ابتدای سال جاری و هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی طی ماه رمضان در اسفراین/ طبخ ۳ هزار غذای گرم ,

غلامحسن امیری، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین با تشریح برنامه‌های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان، در گفتگو با عصر اترک از اقدامات خیرانه فعالان این کانون نام برد و اظهار داشت: با همراهی خیران، از ابتدای سال و با شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند تهیه و توزیع شده است.

وی ارزش تقریبی هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل مواد غذایی و خشکبار بود که در محله‌های حاشیه شهر اسفراین در اختیار نیازمندان شناسایی شده این محلات قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین همچنین در ادامه اعلام کرد: ۱۰ رأس گوسفند ذبح شده و گوشت آن در سفره ۲۰۰ خانواده نیازمند قرار گرفته است.

امیری از تهیه و طبخ سه هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان تا به اکنون نیز خبر داد و گفت: یک هزار پرس غذا نیز در محله‌های نواب و محرم آباد وکشتان و نیز کوچه نمدمالان اسفراین و در بین افراد کارتن‌خواب توزیع شد.

وی تهیه البسه و بسته‌های خواروبار و میوه، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، برگزاری مراسم افطاری ساده و نیز توزیع بسته‌های شیرینی بین نیازمندان، از دیگر اقدامات انجام شده این کانون هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان