آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ - ساعت ۲۳:۲۶
فرماندار جاجرم:

دستگاه های اجرایی به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: مدیران شهرستانی با تعامل با مدیران استانی به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند.
دستگاه های اجرایی به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند,امام جمعه نماز جمعه جاجرم

 به گزارش پایگاه خبری جاجرم حاج زاده فرماندار فرماندار شهرستان جاجرم در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۲ گفت: با توجه به اهمیت شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تمامی مدیران شهرستانی توان خود را جهت تحقق این شعار و رونق حوزه تولید بکار گیرند.

مصطفی حاج زاده افزود:  مدیران شهرستانی باید با ارتباط مناسب با مدیران استانی به دنبال جذب اعتبارات استانی و ملی خارج از حوزه کمیته برنامه ریزی باشند و مدیران استانی را در طول سال به شهرستان دعوت کنند و با تعامل مناسب به دنبال جذب اعتبار باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان ابراز داشت: در طول یکسال گذشته برخی از مراجعان و تولید کنندگان جهت اخذ مجوز در دستگاه های اجرایی مشکلاتی داشته اند که متاسفانه باعث شده روند اخذ مجوز طولانی گردد و مدیران دستگاه های اجرایی باید به قوانین تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند به ارباب جمعی خود کمک کنند و روند اخذ مجوزها را تسهیل نمایند.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند  هر هفته همچون سال گذشته برنامه ملاقات عمومی با مردم را در ساعات و روز مشخص تدوین نمایند و با اطلاع رسانی دقیق مردم را در جریان قرار دهند.

فرماندار در ادامه با اشاره به مبحث عفاف و حجاب گفت: در حوزه مسائل عفاف و حجاب مصوبه ۴۲۷ شورای عالی  انقلاب  فرهنگی به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده و مکاتبات مختلفی نیز در این راستا با مجموعه اداری شهرستان صورت گرفته است و مدیران باید در حوزه عفاف و حجاب در مجموعه خود دقت و نظارت کافی را داشته باشند و در مجموعه اداری شهرستان نیز رعایت عفاف و حجاب بصورت مستمر پایش و نظارت خواهد شد.

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: روند ساخت برخی پروژه های عمرانی شهرستان طولانی شده است و در سال جاری هیچ پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد و پیگیری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ادامه خواهد داشت.

امام جمعه جاجرم نیز در این جلسه گفت: جبهه دشمن پروژه حیا زدایی از صحن جوامع مختلف را در دستور کار خود قرار داده و جمهوری اسلامی نیز هدف اصلی آنها در این پروژه است.

حجت الاسلام هوشمند نژاد افزود: دشمن به دنبال جدا کردن دین از حکومت است و با رواج بی عفتی به دنبال تخریب پایه های مبنای فکری در جوانان است با بی بند و باری را ترویج دهد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های دولتی تمام توان خود را در این حوزه بکار گیرند و با کار فرهنگی ازترویج بی حجابی و بی عفتی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان