آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ساعت ۲۰:۱۶
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

۱۱ هزار بسته معیشتی طی ماه رمضان در خراسان شمالی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در راستای برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار بسته معیشتی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان تهیه و توزیع می‌شود.
۱۱ هزار بسته معیشتی طی ماه رمضان در خراسان شمالی توزیع می‌شود,

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرو برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش مواسات در خراسان شمالی به همت مجموعه سپاه و بسیج استان، تعداد ۱۱ هزار بسته معیشتی تهیه شده که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع خواهد شد.

سردار فرجی اضافه کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، خرما، حبوبات، ماکارونی و مرغ است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان و در مجموع ۱۱ میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰ هزار غذای گرم نیز پخت و بین خانواده محروم و نیازمند استان توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان