آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ساعت ۲۱:۵۷
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد:

۶۴ بوستان بجنورد برای روز طبیعت آماده است

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: ۶۴ بوستان مرکز خراسان شمالی با اقدامات مناسب آماده پذیرایی شهروندان در ۱۳ فروردین (روز طبیعت) است.
۶۴ بوستان بجنورد برای روز طبیعت آماده است,خراسان شمالی+بجنورد+مجید شادکام+روز طبیعت+شهرداری+بوستان

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید شادکام اظهار کرد: تمامی بوستان های شهر بجنورد از جمله بوستان های باباامان، بش قارداش و شهربازی به عنوان بوستان های شاخص بجنورد، فردا بر روی مردم و شهروندان باز است و شهروندان می توانند این روز را در این مکان ها و تفرجگاه ها سپری کنند.

وی افزود: برای تامین رفاه مردم، تمامی پاکبان ها در روز طبیعت آماده به خدمت هستند تا جمع آوری زباله ها و پاکسازی مناطق مختلف شهر به موقع و به بهترین نحو انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: بوستان‌های بجنورد در روز طبیعت تا پاسی از شب به روی شهروندان باز است و روزه داران می توانند روزه خود را در بوستان‌ها افطار کنند.

۲۰۰ پاکبان آماده خدمات

شادکام در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم در روز طبیعیت از رها کردن زباله ها در بوستان ها و طبیعت خودداری کنند گفت: در روز طبیعت، کیسه های جمع آوری زباله میان شهروندان توزیع می شود.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد اظهار کرد: در شهر بجنورد ۲۰۰ نفر پاکبان بخش غیرخصوصی در شهرداری بجنورد در حال خدمات رسانی هستند.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان