آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ساعت ۰:۲۴
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

آمادگی واحدهای بهداشتی برای واکسیناسیون کرونا در خراسان‌شمالی/ تزریق ۸۸ درصدی نوبت دوم واکسن کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه و مراکز تجمیعی آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به مردم هستند.
آمادگی واحدهای بهداشتی برای واکسیناسیون کرونا در خراسان‌شمالی/ تزریق ۸۸ درصدی نوبت دوم واکسن کرونا,خراسان شمالی+بجنورد+کرونا+دانشگاه علوم پزشکی +واکسن

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام آمادگی کامل واحدهای بهداشتی و مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در استان، اظهارکرد: در گروه سنی بالای ۱۸ سال ۹۵ درصد نوبت اول، و ۸۷ درصد نوبت دوم، ۶۰ درصد نوبت سوم و ۱۳.۵ درصد نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تمام مراکز تجمیعی واکسیناسیون همه روزه تا ساعت ۱۷ و مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه تا پایان ساعت اداری، آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند، گفت: بیماری کرونا با شیب خفیفی در استان در حال پیشروی است و طبق آخرین اعلام وضعیت کرونا در کشور نیز اکنون سه شهرستان استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۸۰ درصد کل جمعیت هدف در استان تاکنون نوبت اول و ۷۲ درصد نیز نوبت دوم واکسین کرونا را دریافت کرده اند، افزود: در گروه سنی بالای ۱۲ سال، ۹۶ درصد نوبت اول و ۸۸ درصد نوبت دوم واکسن را تزریق کرده اند، همچنین در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال صد در صد نوبت اول و ۹۲ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند.

اکبری با بیان اینکه افزایش پوشش واکسیناسیون ایمنی عمومی جامعه را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مشارکت عمومی در امر واکسیناسیون عامل موفقیت در کنترل این بیماری است.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان