آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ساعت ۱:۴۶

بیانیه کارکنان بانک سپه خراسان شمالی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

کارکنان بانک سپه خراسان شمالی به مناسبت ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت مقام شهدا بیانیه‌ای صادر کردند.
بیانیه کارکنان بانک سپه خراسان شمالی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا,

به گزارش عصراترک به نقل از بسیج و  روابط عمومی مدیریت شعب بانک سپه منطقه خراسان شمالی در این بیانیه آمده است: 

 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ"  
 آل عمران- ۱۶۹ 
امام خامنه‌ای «مدظله العالی»: زنده نگاه داشتن یادو خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست. 
 
بار دیگر موسم بیست و دوم اسفند ماه فرا رسید و عطر و بوی شهدا در شهرها و روستاهای کشور به مشام می‌رسد و در ایامی که طراوت و رنگ و بوی رسیدن فصل بهار به مشام میرسد، یاد و خاطره شهیدان در ذهن‌های مردم ایران دوباره زنده می‌شود. 
سلام و درود الهی و انبیای عظام به ارواح مطهر و ملکوتی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در طریق وصال تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیرو مرشدشان در قهقهه مستانه شان عند ربهم  یرزقون گشتند. 
۲۲ اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت مقام شهدا فرصت خوبی است تا یادی کنیم از آنانی که مرزهای مادیت را درنوردیده و پا بر روی تمام علایق و خواسته خود گذارده و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر  پرافتخار نهضت پرفروغ خمینی کبیر قدس سره؛ به فرموده مقام عظمای ولایت؛ شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پرتلاطم بشری هدیه کردند. 
تاریخ چهل و چهارساله جمهوری اسلامی ایران مملو از نام شهیدانی است که با تأسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، علم جهاد برافراشته و شهد شیرین شهادت نوشیدند. بزرگمردانی که برای دفاع از ارزش‌ها و باورهای اسلام و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و خون‌ پاک و مطهرشان را ضامن بقای استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند. 
امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه و منش آن عزیزان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، وظیفه‌ی خطیری است که برای رسیدن به مقصد و مقصود، باید مورد اهتمام  
و عنایت ویژه قرار گیرد. 
آری، شهدا، رفته اند اما رسالتی سنگین بر دوش ما باقی گذاشته اند. امروز رسالت همه ما همچون حضرت زینب (س) جهاد تبیین است که با روشنگری های خود مانع از پایمال شدن خون شهدای دشت کربلا شد. اگرچه ۸ سال جنگ تحمیلی با پیروزی ملت بزرگ ایران و زبونی دشمنان به پایان رسیده است، اما راه جهاد و شهادت همچنان ادامه دارد. امروز فرزندان این مرز و بوم چه در جبهه های جنگ اقتصادی و جنگ نرم و چه در جبهه های جدیدی که توسط دشمنان به وجود آمده، خالصانه و بدون ادعا درحال مبارزه می باشند و یقینا شهدای امنیت و مدافعین حرم بویژه شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی عزیز همراه باشهدای دفاع مقدس "عند ربهم یرزقون" خواهند بود. 
شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. در روزهای پایانی سال، عطر دل انگیز پاسداشت شهدا به مشام می رسد. در این تقارن جان افزا به یک تاریخ رشادت و یک عمر از خودگذشتگی می رسیم. زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت ومنزلت شهدا را در فرمایشات مقام معظم رهبری می توان یافت آنجا که معظم له،خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند. 
 ۲۲ اسفند هر سال به عنوان روز شهيد در تقويم ايران نام گرفته است. تعدادي از عزيزان اسلام كه در طول نزديك به ۴ دهه ي اخير در حوادث مختلف به شهادت رسيدند و ايثارگري اين افراد در حفظ كيان انقلاب اسلامي واجب مي نمايد تا به بهانه نام گذاري روزي به نام شهيد، از آنان و مقام والاي آنها تجليل شود. 
ما کارکنان شاغل و بازنشسته بانک سپه منطقه خراسان شمالی با تبریک مجدد روز بزرگداشت شهدا؛ با خون این راست قامتان تاریخ بیعت مجدد کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و حرم آل الله،  با ارزش های ناب اسلامی و آرمان های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می داریم برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده ایم. 
بسیج و  روابط عمومی مدیریت شعب بانک سپه منطقه خراسان شمالی 

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان